d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ica Praktikanten (heartless10) > Hahah
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Oct 17 2009 07:39am
Quote (SpAz. @ Sat, 17 Oct 2009, 15:31)
dauns syndrom^^^^? xD
anyways: fattar inte vad du försöker förmedla men :thumbsup: I agree t4t osv


http://sv.wikipedia.org/wiki/Downs_syndrom

menar han :P
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Oct 17 2009 07:51am
Quote (SpAz. @ Sat, 17 Oct 2009, 15:31)
dauns syndrom^^^^? xD
anyways: fattar inte vad du försöker förmedla men :thumbsup: I agree t4t osv


Yes, så heter åkomman som säkerligen gå att få reda på vid ultraljud.
Var min tjej med barn och vi upptäckte det hade jag garanterat sagt åt henne att göra abort.
Låg ork att ta hand om ens barn som är 40-50 år gammal.

This post was edited by gosif on Oct 17 2009 07:51am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 17 2009 08:32am
Quote (gosif @ Sat, 17 Oct 2009, 15:51)
Yes, så heter åkomman som säkerligen gå att få reda på vid ultraljud.
Var min tjej med barn och vi upptäckte det hade jag garanterat sagt åt henne att göra abort.
Låg ork att ta hand om ens barn som är 40-50 år gammal.


När du väl står där så tror jag inte du skulle vilja att hon gjorde abort.
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Oct 17 2009 08:36am
Quote (Simun @ Sat, 17 Oct 2009, 16:32)
När du väl står där så tror jag inte du skulle vilja att hon gjorde abort.


Nej. Skulle aldrig tillåta det ändå. Skulle separera om fallet var som sådant. Det gäller att vara principfast.

This post was edited by gosif on Oct 17 2009 08:36am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 17 2009 08:38am
Quote (gosif @ Sat, 17 Oct 2009, 16:36)
Nej. Skulle aldrig tillåta det ändå. Skulle separera om fallet var som sådant. Det gäller att vara principfast.


Det gäller även att acceptera att alla människor är olika, och främst av allt så lär du för i helvete acceptera ditt eget barn.
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Oct 17 2009 09:49am
Quote (gosif @ Sat, 17 Oct 2009, 16:36)
Nej. Skulle aldrig tillåta det ändå. Skulle separera om fallet var som sådant. Det gäller att vara principfast.


och sedan blir det underhåll i minst 18 år

pappa, varför lämnade du mig och mamma?

för att du är utvecklingsstörd!

pappa, pappa, du är inte snäll

osv

gpsif pratar med sin utvecklingsstärda son

Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 17 2009 09:58am
Quote (xpd-trader @ Sat, 17 Oct 2009, 17:49)
och sedan blir det underhåll i minst 18 år

pappa, varför lämnade du mig och mamma?

för att du är utvecklingsstörd!

pappa, pappa, du är inte snäll

osv

gpsif pratar med sin utvecklingsstärda son


Sådan fader sådan son.
Member
Posts: 4,557
Joined: Sep 12 2009
Gold: 106.00
Warn: 30%
Oct 17 2009 10:43am
lol'd
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 17 2009 05:49pm
Quote (pawa @ Sat, 17 Oct 2009, 15:39)


no shit, men gillade hans stavning bara
Member
Posts: 4,557
Joined: Sep 12 2009
Gold: 106.00
Warn: 30%
Oct 17 2009 06:07pm
Quote (Ekaan @ Fri, 16 Oct 2009, 15:41)
http://www.youtube.com/watch?v=85i2--m3g9Q

xD


den e lite rolig :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll