d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Mina Rhymes Om Kufarna På Jsp > Gissa Vilken Jag Diggar Mest Själv Vinn
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,872
Joined: Nov 19 2008
Gold: 0.00
Mar 17 2009 12:48am
Quote (Litttle_Brother @ Mon, Mar 16 2009, 11:13pm)
tror aldrig jag sett dig på sweforum förr, eller ens på jsp tongue.gif


ok är jävligt inaktiv XD
Member
Posts: 5,723
Joined: Jan 11 2007
Gold: 0.00
Mar 17 2009 04:36am
LooooL epic!
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Mar 20 2009 09:37am
Quote (Nickeee @ Sun, 15 Mar 2009, 22:42)
ekaan
ekaan tycker det är roligt en lördagkväll
när morsan inte ger han fett med skäll
han slashar och han bashar för att bli nummer ett
i rummet det luktar redigt med svett
snart kommer bruden han tänder på
då får hon sig en tumme att suga på

Svett ftw?..^^


Rätt svar är att jag är mest nöjd med rhymet om ekaan

svett ftw = yes

10 fg till nickeee
bra jobbat - fg sent
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 20 2009 09:54am
Quote (xpd-trader @ Fri, 20 Mar 2009, 16:37)
Rätt svar är att jag är mest nöjd med rhymet om ekaan

svett ftw = yes

10 fg till nickeee
bra jobbat - fg sent


"xpd-trader has sent you 10.00 Forum Gold"

hug.gif tackar smile.gif
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Mar 20 2009 09:57am
Quote (Nickeee @ Fri, 20 Mar 2009, 17:54)
"xpd-trader has sent you 10.00 Forum Gold"

hug.gif tackar smile.gif


bra jobbat som sagt


alla chansa på den med SpAz - och den är oxå bra, men den me ekaan har ett flow jag inte lyckades med i någon av dom andra imo
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 13 2009 09:01am
up for this beauty

mycke jobb med dessa

har du förbättringar - posta här

INGA + 1 OM JAG FÅR BE

tävlingen är över btw

This post was edited by xpd-trader on May 13 2009 09:03am
Member
Posts: 205,321
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 13 2009 09:03am
Marcusd0
Man stöter på han överallt, han spammar ganska vilt
vad ingen annan vet är att han postar i sin kilt
det luftigt är och därigenom slipper han sin svett
för tungt det är att posta så han bliver riktigt mätt
han tackar nej till muff och öl, han tackar nej till allt
ppd han jagar, det tycker han är ballt

This post was edited by Marcusd0 on May 13 2009 09:04am
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
May 13 2009 09:04am
har min i profil :D iofs inte lika lätt att begripa nu när jag har tagit väck personal photo
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 13 2009 09:05am
Quote (BraSma @ Wed, 13 May 2009, 17:04)
har min i profil :D iofs inte lika lätt att begripa nu när jag har tagit väck personal photo


hehe

kul att du gillar den
Member
Posts: 205,321
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 13 2009 09:08am
Quote (xpd-trader @ Wed, May 13 2009, 03:05pm)
hehe

kul att du gillar den


Dom är grymma fan. :wub:


(+ 1, HIHIHI)
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll