Quote (Ekaan @ Fri, Nov 14 2008, 10:31pm)
mår illa om man äter för mycke sånt där me cheese i

huer mycke kosta eran dyraste tröja då?
min var för 1200

Dyraste t-shirten va en evisu för 900:-
Dyraste Tröjan

Strayboys på zoovillage för 1700:-
Dyraste Jeans

Artful dodger tror jag, kostade 3400:- elr nått va längesen jag köpte.
Men d handlar inte om priset killar, allt handlar om att hitta en stil som passar en själv

Har massa kläder från hm som e svingoa o passa perfekt.
Men bästa internetäfferen e ju www.stayhard.se ! !
Quote (n1ghtm4r3 @ Fri, Nov 14 2008, 10:28pm)
maybe... maybe not... Jag kan då disskutera kläder med andra killar. Få tips och trix om snygga kläder. men de beror väl helt på vad man har för intressen, alla har ju inte kläder som intresse

jadu, just nu sitter man i sin Fotbollsdress och smaskar i sig lite Cheese doodles xD
Oo äre första killen jag hittar på jsp som har ett klädintresse förutom mig elr ?

Quote (n1ghtm4r3 @ Fri, Nov 14 2008, 10:48pm)
evisu de är sånna jeans som inte går att tvätta va? För då förstör man dom. Vet de finns jeans man inte skall tvätta för då förstör man dom

men kommer inte ihåg namnet på dom.
Naa, d är inte så farligt. Du måste behandla dom med ett medel kommer inte ihåg vad dom heter. (du kan köpa d på typ målar affären lol) innan du tvättar dom.
anyway, tvättade mina evisu byxor 3 ggr innan trycket fuckade up sig. Jag har svårt med att inte tvätta mina kläder ^^
Du behöver egentligen inte tvätta jeans.. Lufta dom, släng dom i frysen, ta bort fläckar. (ljusa byxor e ju /care* om man tvättar, men raw blir ju inte så ballt efter man tvättar dom)
This post was edited by EmiJ on Nov 14 2008 08:23pm