d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11981992002012021131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Mar 10 2011 05:12pm
drog nyss ett fett game me trynda :)
8-1-1x

en dude i laget som ja störde mig på en Gangplank som körde med 4st avarice blade har sett många andra som kört me de också, men fattar inte vrf!!?!!? :S
den get 0,5guld varje sek... de är inte så sjukt mkt som folk verkar tro...

tror ja ska skriva en "guid" lr nått imorrn....
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 10 2011 05:30pm
swewik ofc den e nice om man stackar dom, tsm med specc får man massor av guld. visst det kostar att köpa dom men du får critt chans och kan ha dom 1 tag.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 10 2011 06:37pm
15 6 5 med kata i ranked, k ty
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 10 2011 09:00pm
Quote (031 @ Mar 11 2011 01:37am)
15 6 5 med kata i ranked, k ty


16 5 8 k ty! ^_^
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 10 2011 11:28pm
afk re på lördag.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 11 2011 02:52am
Marcus feeda ganska mycket igår med Katarina. Han hade 2 / 18 / 7 i stats. Medans jag hade 19 / 5 / 14.
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 11 2011 03:47am
alla fedda bra igår.

förutom jag, 35-8-8 master yi giff 975 rp for skin :(

This post was edited by Ez4Real on Mar 11 2011 03:47am
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Mar 11 2011 03:48am
Quote (Ez4Real @ Mar 11 2011 10:47am)
alla fedda bra igår.

förutom jag, 35-8-8 master yi giff 975 rp for skin :(


Lir sen elllllller?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 11 2011 04:24am
Quote (eWaste @ 11 Mar 2011 09:48)
Lir sen elllllller?


SLuter om 2h så då kan jag lirka.
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Mar 11 2011 04:26am
Quote (eviilution @ Mar 11 2011 11:24am)
SLuter om 2h så då kan jag lirka.


K då spelar vi då :p
Go Back To Svenska Topic List
Prev11981992002012021131Next
Add Reply New Topic New Poll