Quote (d0oh @ 28 Apr 2011 06:57)
Jag + mates funderar på att dra ihop ett svenskt soundpack for the lulz
Bara för att det kommer låta hur fult som helst och har lite att göra

Nån som vet hur jag ersätter s2s ljudfiler med mina egna /hur ska jag spela in dem etc
googla eller fråga på modforumet på hons hemsida