Quote (EkstranD @ 10 Mar 2011 03:25)
tar aldrig print

ditt acc name?^^Quote (EkstranD @ 10 Mar 2011 03:48)
vafan e de dära

?
ibland är servern överbelastad eller liknande, då kan man knappa in en liten ''kod'' så blir de ''online'' så du kan komma in
E/
Quote (031 @ 10 Mar 2011 03:32)
Vet inte om det är tillåtet med detta men man kanske kan lägga till det i guiden, ofta folk som glömmer hur man gör
http://img832.imageshack.us/img832/8359/lolzuyjpg
känns som att de är jag i skype konversationen bakom LoL rutan där
This post was edited by Chefen on Mar 9 2011 10:28pm