d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11971981992002011131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,631
Joined: Jul 3 2005
Gold: 14,804.00
Mar 9 2011 09:25pm
Quote (Chefen @ Mar 10 2011 02:23am)
pic or dint happen  :mellow:


tar aldrig print :p
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 9 2011 09:32pm
Vet inte om det är tillåtet med detta men man kanske kan lägga till det i guiden, ofta folk som glömmer hur man gör

Member
Posts: 31,631
Joined: Jul 3 2005
Gold: 14,804.00
Mar 9 2011 09:48pm
vafan e de dära :p ?
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Mar 9 2011 10:26pm
Quote (EkstranD @ 10 Mar 2011 03:25)
tar aldrig print :p

ditt acc name?^^
Quote (EkstranD @ 10 Mar 2011 03:48)
vafan e de dära :p ?


ibland är servern överbelastad eller liknande, då kan man knappa in en liten ''kod'' så blir de ''online'' så du kan komma in

E/

Quote (031 @ 10 Mar 2011 03:32)
Vet inte om det är tillåtet med detta men man kanske kan lägga till det i guiden, ofta folk som glömmer hur man gör

http://img832.imageshack.us/img832/8359/lolzuyjpg


känns som att de är jag i skype konversationen bakom LoL rutan där :blush:

This post was edited by Chefen on Mar 9 2011 10:28pm
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 10 2011 01:34am
Quote (EkstranD @ 10 Mar 2011 04:48)
vafan e de dära :p ?


det är konami code. den låter dig passera launchern så du kan logga in oavsett servern är unavailable eller busy.

Quote (EkstranD @ 10 Mar 2011 03:19)
tog min första nolla :) med över 30 kills

35/0/13

med akali :) fett stålt


bra jobbat, antar att du mötte totala idioter ;p
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 10 2011 03:39am
Quote (Nickeee @ 10 Mar 2011 08:34)
det är konami code. den låter dig passera launchern så du kan logga in oavsett servern är unavailable eller busy.



bra jobbat, antar att du mötte totala idioter ;p


idioter = botar xD
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 10 2011 03:40am
Quote (Marcusd0 @ 9 Mar 2011 22:36)
23/5/19 med karthus ranked.


Våran junglare var helt världelös. :D


var det gamet vi spela tsm när jag faila med WW:)?
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Mar 10 2011 12:22pm
Back from work nu blire spela :D
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Mar 10 2011 12:22pm
Quote (LinkToMyProfile @ Mar 10 2011 07:22pm)
Back from work nu blire spela :D


normal game.

This post was edited by eWaste on Mar 10 2011 12:23pm
Member
Posts: 18,843
Joined: Oct 22 2007
Gold: 16.66
Warn: 100%
Mar 10 2011 01:17pm
Robin is nab @ dota
but pro @ uther party
Go Back To Svenska Topic List
Prev11971981992002011131Next
Add Reply New Topic New Poll