d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1196197198199200329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 20 2011 08:42am
Quote (umade @ 20 Apr 2011 16:41)
LOL ORKA LJUGA FÖR POSTS :rofl:


Vadå ljuga?

Quote (sofft @ 20 Apr 2011 16:41)
Vad är ditt acc Chinger ;)?


fisksos

grymmaste kd ration skaru veta ;)
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Apr 20 2011 09:08am
Quote (ChingeR @ Apr 20 2011 04:42pm)
Vadå ljuga?



fisksos

grymmaste kd ration skaru veta ;)


Logga in då!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 20 2011 02:10pm
Quote (sofft @ 20 Apr 2011 17:08)
Logga in då!


Jafg var ju inne !
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Apr 20 2011 02:17pm
chinger med 0.53 kd
ajajajajajajaj
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 20 2011 02:57pm
Quote (R4mses @ 20 Apr 2011 22:17)
chinger med 0.53 kd
ajajajajajajaj


jag är ju tööng jiddra itne!
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 21 2011 05:43am
jesus christ på nya heroen.. kommer vara autobanned i en månad i alla tournaments sen efter det kommer den bli bannad hela tiden ^^

Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 21 2011 05:45am
Quote (pawa @ Apr 21 2011 01:43pm)
jesus christ på nya heroen.. kommer vara autobanned i en månad i alla tournaments sen efter det kommer den bli bannad hela tiden ^^

http://www.youtube.com/watch?v=iRFcpisC3RE


Samma som dota
tar ett tag innan den blir söndercounterd
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Apr 21 2011 10:14am
nu ska jag spela HON

en osynlig 17 åring

This post was edited by R4mses on Apr 21 2011 10:15am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 21 2011 10:21am
Quote (pawa @ 21 Apr 2011 13:43)
jesus christ på nya heroen.. kommer vara autobanned i en månad i alla tournaments sen efter det kommer den bli bannad hela tiden ^^

http://www.youtube.com/watch?v=iRFcpisC3RE


kaninskinnet på pred
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Apr 21 2011 05:54pm
man kan inte påstå att s2 är bra på balansera
Go Back To Svenska Topic List
Prev1196197198199200329Next
Add Reply New Topic New Poll