☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> == League Of Legends ==
Prev
1
195
196
197
198
199
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 225899
Replies: 11306
Track Topic
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#1961
Mar 8 2011 04:50pm
kul att köra på smurf acc
Timecontroller a.k.a tenoziw a.k.a robin feederrr
Ez4Real
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold
:
0.00
#1962
Mar 9 2011 03:44am
Quote (Nickeee @ 8 Mar 2011 23:50)
http://img18.imageshack.us/img18/9348/smurf1.png
http://img8.imageshack.us/img8/6306/smurf2.png
kul att köra på smurf acc
Timecontroller a.k.a tenoziw a.k.a robin feederrr
hur kan du ens ha 3 förluster på smurf acc. det e omöjligt att förlora på så låg lvl
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#1963
Mar 9 2011 05:31am
skulle vara awesome och lira på bussen.. ska trots allt sitta på den 14:25-20:55
031
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold
:
638.70
#1964
Mar 9 2011 05:36am
Quote (Chefen @ Mar 9 2011 12:31pm)
skulle vara awesome och lira på bussen.. ska trots allt sitta på den 14:25-20:55
kty gl!
btw, min uppload på p rullen under natten jag langa till dig blev 4Gb
This post was edited by 031 on Mar 9 2011 05:36am
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#1965
Mar 9 2011 05:41am
Quote (031 @ 9 Mar 2011 11:36)
kty gl!
btw, min uppload på p rullen under natten jag langa till dig blev 4Gb
såg att man redan hade2 gb up men 0 ratio? ska nog dra nån del i den sen jag me
ajja kan slå en pling på skype
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#1966
Mar 9 2011 06:09am
Quote (Ez4Real @ 9 Mar 2011 10:44)
hur kan du ens ha 3 förluster på smurf acc. det e omöjligt att förlora på så låg lvl
om man kör seriöst är det omöjligt, men man gör inte alltid det
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#1967
Mar 9 2011 09:14am
- Ska vi ta dom nu? Jag har ulti.
- Ah, jag har också ulti.
- Men vad har du för ulti?
trululul
vichi
Member
Posts: 18,843
Joined: Oct 22 2007
Gold
:
16.66
Warn: 100%
#1968
Mar 9 2011 10:45am
1500 free RP, jelly?
Gaben
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold
:
14,002.78
#1969
Mar 9 2011 10:46am
Quote (vichi @ Mar 9 2011 05:45pm)
1500 free RP, jelly?
pfft.
swewik
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold
:
413.65
#1970
Mar 9 2011 11:48am
Quote (eviilution @ 9 Mar 2011 15:14)
- Ska vi ta dom nu? Jag har ulti.
- Ah, jag har också ulti.
- Men vad har du för ulti?
trululul
haha måste ändå varit ett av dom roligaste gamen man spelat =)
Tog en pic på statsen i slutet så man har ett minne
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
195
196
197
198
199
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact