d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11951961971981991131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 8 2011 04:50pm




kul att köra på smurf acc :D
Timecontroller a.k.a tenoziw a.k.a robin feederrr
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 9 2011 03:44am
Quote (Nickeee @ 8 Mar 2011 23:50)
http://img18.imageshack.us/img18/9348/smurf1.png

http://img8.imageshack.us/img8/6306/smurf2.png

kul att köra på smurf acc :D
Timecontroller a.k.a tenoziw a.k.a robin feederrr


hur kan du ens ha 3 förluster på smurf acc. det e omöjligt att förlora på så låg lvl
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Mar 9 2011 05:31am
skulle vara awesome och lira på bussen.. ska trots allt sitta på den 14:25-20:55 <_<

Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 9 2011 05:36am
Quote (Chefen @ Mar 9 2011 12:31pm)
skulle vara awesome och lira på bussen.. ska trots allt sitta på den 14:25-20:55 <_<


kty gl!

btw, min uppload på p rullen under natten jag langa till dig blev 4Gb

This post was edited by 031 on Mar 9 2011 05:36am
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Mar 9 2011 05:41am
Quote (031 @ 9 Mar 2011 11:36)
kty gl!

btw, min uppload på p rullen under natten jag langa till dig blev 4Gb


såg att man redan hade2 gb up men 0 ratio? ska nog dra nån del i den sen jag me :)

ajja kan slå en pling på skype
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 9 2011 06:09am
Quote (Ez4Real @ 9 Mar 2011 10:44)
hur kan du ens ha 3 förluster på smurf acc. det e omöjligt att förlora på så låg lvl


om man kör seriöst är det omöjligt, men man gör inte alltid det ;)
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 9 2011 09:14am
- Ska vi ta dom nu? Jag har ulti.

- Ah, jag har också ulti.

- Men vad har du för ulti?



trululul
Member
Posts: 18,843
Joined: Oct 22 2007
Gold: 16.66
Warn: 100%
Mar 9 2011 10:45am
1500 free RP, jelly?
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Mar 9 2011 10:46am
Quote (vichi @ Mar 9 2011 05:45pm)
1500 free RP, jelly?


pfft.
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Mar 9 2011 11:48am
Quote (eviilution @ 9 Mar 2011 15:14)
- Ska vi ta dom nu? Jag har ulti.

- Ah, jag har också ulti.

- Men vad har du för ulti?



trululul


haha måste ändå varit ett av dom roligaste gamen man spelat =)

Tog en pic på statsen i slutet så man har ett minne ^_^

Go Back To Svenska Topic List
Prev11951961971981991131Next
Add Reply New Topic New Poll