d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1195196197198199329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Apr 20 2011 03:04am
1745 mmr nu, vunnit två games med elec idag. Ägde armadon 1v1 på lane, såå jävla hårt. Fast mest lol var ett game i går, 19-1 med succu trots att jag hade 200 i ping. Mötte en tb mid som var SÅ jävla dålig :D
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 20 2011 03:08am
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ kommer ännu en ny kukhero aggi med invis-escapes och skithelvete på fredag >_____>
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Apr 20 2011 03:55am
Quote (pawa @ Apr 20 2011 11:08am)
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ kommer ännu en ny kukhero aggi med invis-escapes och skithelvete på fredag >_____>


Ninjah silhouette eller vafan hon/han/det/den heter
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 20 2011 06:33am
Quote (sofft @ 20 Apr 2011 10:55)
Ninjah silhouette eller vafan hon/han/det/den heter


mm :'C alla jävla nya heroes ska ha massa skitescapes... nog med nub-friendlyness få spelarna att ha lite mapawareness ist

This post was edited by pawa on Apr 20 2011 06:34am
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Apr 20 2011 08:24am
Quote (pawa @ Apr 20 2011 02:33pm)
mm :'C alla jävla nya heroes ska ha massa skitescapes... nog med nub-friendlyness få spelarna att ha lite mapawareness ist


Jopp sant...
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Apr 20 2011 08:27am
droppat från 1880 mmr till 1840.

orkar inte när man får mongolider i sitt lag, så jävla segt när man sitter på 3 skitheroes som rosa/blå och brun/orange får ta carries o inte vill swappa
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 20 2011 08:40am
Quote (ImoK @ 20 Apr 2011 16:27)
droppat från 1880 mmr till 1840.

orkar inte när man får mongolider i sitt lag, så jävla segt när man sitter på 3 skitheroes som rosa/blå och brun/orange får ta carries o inte vill swappa


Så kan det gå ;)

Jag sitter o trycker på 1550~ mmr :C
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Apr 20 2011 08:41am
Quote (ChingeR @ Apr 20 2011 04:40pm)
Så kan det gå ;)

Jag sitter o trycker på 1550~ mmr :C


Vad är ditt acc Chinger ;)?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 20 2011 08:41am
Quote (ChingeR @ Apr 20 2011 04:40pm)
Så kan det gå ;)

Jag sitter o trycker på 1550~ mmr :C


LOL ORKA LJUGA FÖR POSTS :rofl:
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Apr 20 2011 08:41am
Quote (umade @ Apr 20 2011 04:41pm)
LOL ORKA LJUGA FÖR POSTS :rofl:


kör du HoN umade ^^?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1195196197198199329Next
Add Reply New Topic New Poll