Quote (eWaste @ Mar 8 2011 01:04pm)
Någon som är sugen på att lira om typ 40 min or so?
lite senare bara måste vänta till jag är på fritid efter 4

min Boss kan ringa när som och vilja ha in mig innan dess.
Quote (Ez4Real @ Mar 8 2011 10:34am)
jag har förlorat 5 games irad då jarvan var i deras lag pga ultin fy fan...
Jag kör ju inte med flash kör ju oftast med cleanse / ghost, bara för att klara mig ifrån alla stuns.
kanske e dags att börja med flash ist för ghost.
Kör flash på alla gubbar utom shaco typ, flash på leblanc är så jävla kul, då har hon trippel flash, först den tele atacken, flash, utli(tele atacken) : Gtfo

Älskar flash, man kommer ju out of range för dps och casters osv kan hoppa över väggar o allt, flash är ett måste på alla squichy gubbar utan en flykt ability tycker jag nog. Det är iaf den jag använder. Men spelar man shaco, kassa, leBlanc etc så behöver man inte det, men typ Karthus, Malza, etc, aja ni fattar poängen
This post was edited by LinkToMyProfile on Mar 8 2011 07:19am