d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11931941951961971131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 8 2011 04:34am
Quote (LinkToMyProfile @ 8 Mar 2011 05:41)
<jag tycker jarvan är skit, 1 misslyckad ulti så har han precis förlorat teamfighten åt er, alla jarvan använder den som idioter mitt i team fighten, och har man flash flashar man ut, när jag ser någon välja jarvan så känns det lite som att se någon välja ezreal i ranked ^^ its lost

Men har dock sett några som varit lite bra. han gör mycket skada early game men ingen late om han inte blir feedad.


jag har förlorat 5 games irad då jarvan var i deras lag pga ultin fy fan...

Jag kör ju inte med flash kör ju oftast med cleanse / ghost, bara för att klara mig ifrån alla stuns.

kanske e dags att börja med flash ist för ghost.

This post was edited by Ez4Real on Mar 8 2011 04:35am
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 8 2011 05:59am
Quote (LinkToMyProfile @ 8 Mar 2011 05:41)
<jag tycker jarvan är skit, 1 misslyckad ulti så har han precis förlorat teamfighten åt er, alla jarvan använder den som idioter mitt i team fighten, och har man flash flashar man ut, när jag ser någon välja jarvan så känns det lite som att se någon välja ezreal i ranked ^^ its lost

Men har dock sett några som varit lite bra. han gör mycket skada early game men ingen late om han inte blir feedad.


morgana + jarvan i lane e bra, gick bra för oss igår, min polare som var jarvan fick 12-1-17.
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Mar 8 2011 06:42am
Quote (Nickeee @ Mar 8 2011 11:59am)
morgana + jarvan i lane e bra, gick bra för oss igår, min polare som var jarvan fick 12-1-17.


Jao, han e sjukt grymm early game, men jo alla gubbar är bra om man kan spela dom, den mest op gubben jag vet om man kan spela han är nog alistar asså :P han e totlat galen
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Mar 8 2011 07:04am
Någon som är sugen på att lira om typ 40 min or so?

Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Mar 8 2011 07:13am
Quote (eWaste @ Mar 8 2011 01:04pm)
Någon som är sugen på att lira om typ 40 min or so?


lite senare bara måste vänta till jag är på fritid efter 4 :P min Boss kan ringa när som och vilja ha in mig innan dess.

Quote (Ez4Real @ Mar 8 2011 10:34am)
jag har förlorat 5 games irad då jarvan var i deras lag pga ultin fy fan...

Jag kör ju inte med flash kör ju oftast med cleanse / ghost, bara för att klara mig ifrån alla stuns.

kanske e dags att börja med flash ist för ghost.


Kör flash på alla gubbar utom shaco typ, flash på leblanc är så jävla kul, då har hon trippel flash, först den tele atacken, flash, utli(tele atacken) : Gtfo :P Älskar flash, man kommer ju out of range för dps och casters osv kan hoppa över väggar o allt, flash är ett måste på alla squichy gubbar utan en flykt ability tycker jag nog. Det är iaf den jag använder. Men spelar man shaco, kassa, leBlanc etc så behöver man inte det, men typ Karthus, Malza, etc, aja ni fattar poängen :P

This post was edited by LinkToMyProfile on Mar 8 2011 07:19am
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 8 2011 08:15am
Quote (LinkToMyProfile @ Mar 8 2011 02:13pm)
Kör flash på alla gubbar utom shaco typ, flash på leblanc är så jävla kul, då har hon trippel flash, först  den tele atacken, flash, utli(tele atacken) : Gtfo :P Älskar flash, man kommer ju out of range för dps och casters osv kan hoppa över väggar o allt, flash är ett måste på alla squichy gubbar utan en flykt ability tycker jag nog. Det är iaf den jag använder. Men spelar man shaco, kassa, leBlanc etc så behöver man inte det, men typ Karthus, Malza, etc, aja ni fattar poängen :P


Nou, kan du ta det igen? ^_^
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Mar 8 2011 08:22am



Go where he pleases.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Mar 8 2011 08:43am
Quote (eWaste @ 8 Mar 2011 15:22)
http://i55.tinypic.com/sv00as.jpg


Go where he pleases.


vemf aeredär?'

Quote (eWaste @ 8 Mar 2011 14:04)
Någon som är sugen på att lira om typ 40 min or so?


Wait wat, spelar du på en tisdag?

This post was edited by ChingeR on Mar 8 2011 08:44am
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 8 2011 08:53am
Quote (ChingeR @ Mar 8 2011 03:43pm)
vemf aeredär?'



Wait wat, spelar du på en tisdag?


p12 har ledigt från sin dagmamma ^_^
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Mar 8 2011 10:40am
Quote (ChingeR @ Mar 8 2011 03:43pm)
vemf aeredär?'



Wait wat, spelar du på en tisdag?


Sportlov <3

DR MUNDO....

dålig kvalité dock :S

This post was edited by eWaste on Mar 8 2011 10:41am
Go Back To Svenska Topic List
Prev11931941951961971131Next
Add Reply New Topic New Poll