d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11921931941951961131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Mar 6 2011 06:32pm
Quote (031 @ Mar 6 2011 11:12pm)
p14 shuuuuuut
kty


p12* ktyk
Member
Posts: 205,337
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 7 2011 12:54am
Vilka har köpt Jarvan IV?

Bra/dålig?


Ultin inte ganska B imo. Finns bättre imo. etc etc.
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 7 2011 02:02am
Quote (Marcusd0 @ 7 Mar 2011 07:54)
Vilka har köpt Jarvan IV?

Bra/dålig?


Ultin inte ganska B imo. Finns bättre imo. etc etc.


min m8 har honom och det e sjukt villken dmg han har l8 game
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 7 2011 02:54am
Quote (Marcusd0 @ 7 Mar 2011 06:54)
Vilka har köpt Jarvan IV?

Bra/dålig?


Ultin inte ganska B imo. Finns bättre imo. etc etc.


Dom flesta jag sett spela han så har dom/han varit mycket bra. Har köt han själv men bara spelat typ 4min i ett custom game sen orka jag ej mer. Angående hans ulti så är den egentligen ganska värdelös om man inte lyckas trappa 2+ och kanske även få med sig en till melee i sitt lag. För annars är man kanske useless när man bara står utanför och tittar på. Man måste dessutom gå runt hela jävla arenan för att kunna fajta ned dom som står på andra sidan.


Ganska kult gejm igår. Jag chefen och ewaste spelade. Vi smiska på ganska bra och hade 30 mot 15 kills. Ewaste var tvugen att dra och efter det dog min skärm så vi förlora :P
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Mar 7 2011 05:52am
Quote (Marcusd0 @ 7 Mar 2011 06:54)
Vilka har köpt Jarvan IV?

Bra/dålig?


Ultin inte ganska B imo. Finns bättre imo. etc etc.


jag har,och jag tycker han är riktigt rolig :)

dock tycker jag de är bättre att köra dmg/crit/hp då de passar bättre med ultin
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Mar 7 2011 09:12am
3x double kills under mindre än 10 min :P men karthus ^^
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 7 2011 10:35am
Quote (Marcusd0 @ 7 Mar 2011 07:54)
Vilka har köpt Jarvan IV?

Bra/dålig?


Ultin inte ganska B imo. Finns bättre imo. etc etc.


OP.
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Mar 7 2011 11:47am
nån som vill lira?
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Mar 7 2011 01:54pm
Ny Champion Rotation :

Jax
Miss Fortune
Swain
Singed
Morgana
Kennen
Garen
Alistar
Tristana
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Mar 7 2011 10:41pm
<jag tycker jarvan är skit, 1 misslyckad ulti så har han precis förlorat teamfighten åt er, alla jarvan använder den som idioter mitt i team fighten, och har man flash flashar man ut, när jag ser någon välja jarvan så känns det lite som att se någon välja ezreal i ranked ^^ its lost

Men har dock sett några som varit lite bra. han gör mycket skada early game men ingen late om han inte blir feedad.

This post was edited by LinkToMyProfile on Mar 7 2011 10:42pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev11921931941951961131Next
Add Reply New Topic New Poll