Quote (Marcusd0 @ 7 Mar 2011 06:54)
Vilka har köpt Jarvan IV?
Bra/dålig?
Ultin inte ganska B imo. Finns bättre imo. etc etc.
Dom flesta jag sett spela han så har dom/han varit mycket bra. Har köt han själv men bara spelat typ 4min i ett custom game sen orka jag ej mer. Angående hans ulti så är den egentligen ganska värdelös om man inte lyckas trappa 2+ och kanske även få med sig en till melee i sitt lag. För annars är man kanske useless när man bara står utanför och tittar på. Man måste dessutom gå runt hela jävla arenan för att kunna fajta ned dom som står på andra sidan.
Ganska kult gejm igår. Jag chefen och ewaste spelade. Vi smiska på ganska bra och hade 30 mot 15 kills. Ewaste var tvugen att dra och efter det dog min skärm så vi förlora
