d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1190319041905190619075001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Jun 12 2012 12:48am
Kollar första säsongen av himym.. Fan vad den är mycket bättre än senaste :mellow:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 12 2012 12:50am
Quote (SCXiao @ Jun 12 2012 07:48am)
Kollar första säsongen av himym.. Fan vad den är mycket bättre än senaste :mellow:


Ajo det är den =D

tycker HIMYM håller hyfsat hög klass endå
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Jun 12 2012 12:54am
Quote (Svartermetalisk @ 12 Jun 2012 08:50)
Ajo det är den =D

tycker HIMYM håller hyfsat hög klass endå


Jo den är fortfarande bra men första säsongen är ljusår bättre :P

Köttbullebaguett inc B)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 12 2012 12:58am
Quote (SCXiao @ Jun 12 2012 07:54am)
Köttbullebaguett inc B)


Str0nk

Varje gång jag ser denna tråden läser jag "Den officiella svenska HATTEN"

lol
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Jun 12 2012 01:17am
Quote (Svartermetalisk @ 12 Jun 2012 08:58)
Str0nk

Varje gång jag ser denna tråden läser jag "Den officiella svenska HATTEN"

lol


Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 12 2012 01:21am
Quote (SCXiao @ 12 Jun 2012 09:17)
http://img.tradera.com/medium/244/144568244_1.jpg


Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Jun 12 2012 01:27am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 12 2012 01:40am
Quote (SCXiao @ 12 Jun 2012 09:27)
http://www.youtube.com/watch?v=Y_5HpiQnKPU


tänkte länka den först, men sen kom jag på att vi snackade om svenska hattar så den fungerade inte :(
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Jun 12 2012 01:41am
Quote (berhemuli @ 12 Jun 2012 09:40)
tänkte länka den först, men sen kom jag på att vi snackade om svenska hattar så den fungerade inte :(


Dom där hattarna har ju blivit översatta till svenska B)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 12 2012 01:49am
Quote (Svartermetalisk @ 12 Jun 2012 08:58)
Str0nk

Varje gång jag ser denna tråden läser jag "Den officiella svenska HATTEN"

lol


Det märks att du är hattsmugglarnas konung B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1190319041905190619075001Next
Closed New Topic New Poll