d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1190219031904190519065001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jun 11 2012 03:39pm
Quote (n1ghtm4r3 @ Jun 11 2012 11:15pm)
5 ägg och 3 mackor ^_^


blodpudding
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 11 2012 03:41pm
Sjukt besviken, går och lägger mig.

Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Jun 11 2012 03:46pm
Känns ju lite tråkigt att inte kunna sova
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 11 2012 03:49pm
Quote (SCXiao @ 11 Jun 2012 23:46)
Känns ju lite tråkigt att inte kunna sova


Slå huvudet i väggen tills du somnar? Funka för slas när han va liten
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Jun 11 2012 03:53pm
Quote (PlaaD @ 11 Jun 2012 23:49)
Slå huvudet i väggen tills du somnar? Funka för slas när han va liten


Grannarna blir sura :E
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 11 2012 04:12pm
god natt
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Jun 11 2012 04:16pm
Quote (Litttle_Brother @ 12 Jun 2012 00:12)
god natt


Tyst
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 11 2012 04:21pm
Quote (Litttle_Brother @ 12 Jun 2012 00:12)
god natt


Snälla spamma inte här i svenska chatten så vi får den låst igen... Så jobbigt när du alltid skall vara elak och förstöra för alla andra.

-_-
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jun 11 2012 04:32pm
Quote (Marcusd0 @ 11 Jun 2012 23:21)
Snälla spamma inte här i svenska chatten så vi får den låst igen... Så jobbigt när du alltid skall vara elak och förstöra för alla andra.

-_-


dis
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 11 2012 08:20pm
Natti natti
Go Back To Svenska Topic List
Prev1190219031904190519065001Next
Closed New Topic New Poll