d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev11819202122159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 7.96
Trader: Trusted
May 9 2014 06:13pm
Quote (Spetch @ 10 May 2014 02:12)
Najs!
Dock tycker jag att den är skit ful :( Men det är bra med cash.
Hade så gärna velat ha en Vulcan :P


mhm, dom är FRÄSCHA!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 9 2014 06:58pm
Quote (Spetch @ 10 May 2014 01:12)
Najs!
Dock tycker jag att den är skit ful :( Men det är bra med cash.
Hade så gärna velat ha en Vulcan :P


ville ha usp orion eller m4a1-s atomic alloy
aja men en howl FN är ju inte heller fel, fina pengar :D

This post was edited by ChingeR on May 9 2014 07:04pm
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 9 2014 07:51pm
Quote (ChingeR @ May 10 2014 12:57am)
Köpte en huntsman case, fick denna :drool:
factory new, typ 80 dollar/50-60 euro
http://i.imgur.com/GRfaBFM.jpg


Naic!
Jag öppnade 3 fick 2galils +en tec9 tror jag :(
standard
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 7.96
Trader: Trusted
May 9 2014 07:52pm
Quote (Mikob @ 10 May 2014 03:51)
Naic!
Jag öppnade 3 fick 2galils +en tec9 tror jag :(
standard


Låter samma som jag brukar få ^^
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 7.96
Trader: Trusted
May 9 2014 08:11pm
drog 25€ på låder

plockade hem en usp guardian - stattrak

men ~11€

så - 14 ^^ som vanligt med andra ord! :D
Drog även en galil ur huntsman som var stattrak men tvivlar på att den ger nått.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 9 2014 08:28pm
Quote (Mikob @ 10 May 2014 02:51)
Naic!
Jag öppnade 3 fick 2galils +en tec9 tror jag :(
standard


min polare som är här har öppnat 5 lådor, som bäst fick han den dära ancient bizon :P

och den andra polarn var nära på en asiimov m4a4, men fick på andra lådan en awp redline och på sista lådan var han pytteliten bit ifrån den dära shotgunen som är lika rare som asiimov, typ 1cm ifrån

This post was edited by ChingeR on May 9 2014 08:29pm
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 10 2014 05:53am
Quote (ChingeR @ May 10 2014 03:28am)
min polare som är här har öppnat 5 lådor, som bäst fick han den dära ancient bizon :P

och den andra polarn var nära på en asiimov m4a4, men fick på andra lådan en awp redline och på sista lådan var han pytteliten bit ifrån den dära shotgunen som är lika rare som asiimov, typ 1cm ifrån


Antique?

Själv har jag fortf fått Electric Hive AWP FT som bäst :)))

800kr senare
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 10 2014 06:23am
Quote (ChingeR @ May 10 2014 03:28am)
min polare som är här har öppnat 5 lådor, som bäst fick han den dära ancient bizon :P

och den andra polarn var nära på en asiimov m4a4, men fick på andra lådan en awp redline och på sista lådan var han pytteliten bit ifrån den dära shotgunen som är lika rare som asiimov, typ 1cm ifrån


Jag var en millimeter från stattrack asiimov :(
Var ledsen då.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 10 2014 06:47am
Quote (Orvar @ 10 May 2014 12:53)
Antique?

Själv har jag fortf fått Electric Hive AWP FT som bäst :)))

800kr senare


Mm antique :P
Jag ligger typ 300-400spänn back om man tänker såhär :P
Men du kan ju egentligen aldrig få ut pengarna på något sätt, kanske köpa nya spel o sånt på market
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 7.96
Trader: Trusted
May 10 2014 10:26am
Quote (ChingeR @ 10 May 2014 14:47)
Mm antique :P
Jag ligger typ 300-400spänn back om man tänker såhär :P
Men du kan ju egentligen aldrig få ut pengarna på något sätt, kanske köpa nya spel o sånt på market


klart du kan, sälj via jsp :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev11819202122159Next
Closed New Topic New Poll