Quote (LorveN @ 7 May 2013 10:06)
Såg ut som ni fick till det bra, glädjer mig! Fin bild, fint med rosorna, fint överlag. Enda som var synd var idiotin med "Hata Göteborg-tröjan", men man kan inte beskylla kollektivet för enskilda idioter. Bra att den stoppades.
Sedan måste jag ju säga att jag är glad för Kennys skull, att han "nästan" fick hålla nollan (straffen kan knappast han beskyllas för). Måste vara riktigt jobbigt att komma in och försöka fylla tomrummet efter en profil som dessutom var bland ligans bästa, med förväntningar och allt vad det innebär, utöver allt känslomässigt som resten av truppen också får utstå.
Och rent sportsligt då: Hur fan kan man bränna två straffar på en minut? Måste vara någon form av rekord! Och att DIF släppte Kennedy svider mer och mer för varje match, dels för att Kennedy levererar - dels för att Erton inte gör det. Gah!
Ja alltså den draman var så snabbt över att jag nästan missade den, bara för media skulle göra en stor grej av det blev det uppmärksammat, var annars uppe i typ 30min max innan AIKare sa att ta bort den förfan. Var någon enskild tomte på blackarmy som inte tänkte riktigt, och som dom flesta vet är blackarmy en oerhört liten del av AIKarna, även om media alltid skriver om blackarmy som om dom är alla supportrarna.
Ja samma här, han fick ordentligt med applåder också för varje räddning. Var viktigt att han skulle "känna sig välkommen" och att vi stöttar han.