d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev1181920212236Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 19 2012 05:52am
Quote (whifrA @ Nov 19 2012 07:58am)
s2 sponsrar prispengar till hon, valve gör inte det till dota. Inga konstigheter här  :bouncy:


Precis, tänkte just skriva detta. S2-games lägger ner mycket mer energi på HoN kontra Valve på Dota2 eftersom att de vet hur dött spelet börjar bli. Sprungar de dock upp en högre summa till prispegarna gentemot vad de andra gör lockar de till sig spelare och får lite liv i skiten igen. Tycker både att det är riktigt bra gjort och tänkt av S2.

Mer HoN åt folket! LoL är för idioter, handikappade och Little_sister. Dota2 är för bögar.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Nov 19 2012 07:22am
Någon som vet vad honcast kommer visa imorgon?

dreamhack winter 10:00
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 19 2012 07:45am
Quote (Marcusd0 @ 19 Nov 2012 11:07)
Den crille vann?

l0l 1700elo tunering igen? gg


is korrekt sir. förövrigft cama vi då :O
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Nov 19 2012 08:17am
Quote (Spetch @ Nov 19 2012 12:52pm)
Precis, tänkte just skriva detta. S2-games lägger ner mycket mer energi på HoN kontra Valve på Dota2 eftersom att de vet hur dött spelet börjar bli. Sprungar de dock upp en högre summa till prispegarna gentemot vad de andra gör lockar de till sig spelare och får lite liv i skiten igen. Tycker både att det är riktigt bra gjort och tänkt av S2.

Mer HoN åt folket! LoL är för idioter, handikappade och Little_sister. Dota2 är för bögar.


dota2 är ju beta fortf lol
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Nov 19 2012 08:30am
Quote (Spetch @ Nov 19 2012 12:52pm)
Precis, tänkte just skriva detta. S2-games lägger ner mycket mer energi på HoN kontra Valve på Dota2 eftersom att de vet hur dött spelet börjar bli. Sprungar de dock upp en högre summa till prispegarna gentemot vad de andra gör lockar de till sig spelare och får lite liv i skiten igen. Tycker både att det är riktigt bra gjort och tänkt av S2.

Mer HoN åt folket! LoL är för idioter, handikappade och Little_sister. Dota2 är för bögar.


Dota2 är beta, och dh är lolz anyway.
Bara skräplag.

Dota2 har esport så det räcker och blir över, och kommer nog bara bli större.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 19 2012 10:02am
Quote (dej @ Nov 19 2012 04:17pm)
dota2 är ju beta fortf lol



Spelar ju ingen roll? Det spelas ju tävlingar hej vilt?
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Nov 19 2012 10:03am
Quote (Spetch @ Nov 19 2012 05:02pm)
Spelar ju ingen roll? Det spelas ju tävlingar hej vilt?


klart det spelar roll

även om det redan är stort så saknas en hel del content vitt jag vet
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 19 2012 10:05am
Quote (dej @ Nov 19 2012 06:03pm)
klart det spelar roll

även om det redan är stort så saknas en hel del content vitt jag vet


Ja det saknar content, men den hindrar ju inte Dota 2 från att spelas i stora turneringar vilket det redan gör? Och eftersom att det blivit så stort och kontrat ut HoN på en jävla beta så bör ju prissummor kunna höjas upp och sponsras mer utav Valve.
Tycker du jag är orimlig när jag tänker så?
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Nov 19 2012 10:07am
Quote (Spetch @ Nov 19 2012 05:05pm)
Ja det saknar content, men den hindrar ju inte Dota 2 från att spelas i stora turneringar vilket det redan gör? Och eftersom att det blivit så stort och kontrat ut HoN på en jävla beta så bör ju prissummor kunna höjas upp och sponsras mer utav Valve.
Tycker du jag är orimlig när jag tänker så?


absolut inte

men utomstående sponsorer tror jag inte är så pigga på dota2 än

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 19 2012 10:07am
Quote (Spetch @ 19 Nov 2012 18:05)
Ja det saknar content, men den hindrar ju inte Dota 2 från att spelas i stora turneringar vilket det redan gör? Och eftersom att det blivit så stort och kontrat ut HoN på en jävla beta så bör ju prissummor kunna höjas upp och sponsras mer utav Valve.
Tycker du jag är orimlig när jag tänker så?


Vänta bara

Blizzard har inte sponsrat starcraft 2 förrän detta år.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1181920212236Next
Add Reply New Topic New Poll