Quote (Spetch @ Nov 19 2012 12:52pm)
Precis, tänkte just skriva detta. S2-games lägger ner mycket mer energi på HoN kontra Valve på Dota2 eftersom att de vet hur dött spelet börjar bli. Sprungar de dock upp en högre summa till prispegarna gentemot vad de andra gör lockar de till sig spelare och får lite liv i skiten igen. Tycker både att det är riktigt bra gjort och tänkt av S2.
Mer HoN åt folket! LoL är för idioter, handikappade och Little_sister. Dota2 är för bögar.
Dota2 är beta, och dh är lolz anyway.
Bara skräplag.
Dota2 har esport så det räcker och blir över, och kommer nog bara bli större.