d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har Avslöjat En Bluff
Prev118192021Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 23 2012 03:59pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 10:55pm)
Anya bots får stå för dig, jag kör legit... Det har jag gjort sen den stora massbanen...var det nov 08? Minns inte riktigt. Man behöver faktiskt inga cheats eller bots för att fixa claws.

Som jag sa förut så handlar allt om tillgång och efterfrågan. Det kan vara rätt skönt att gå till en seriös säljare och få sina föremål på en gång, vara 100% säker på att dem är legit..... och då av ett lite högre pris förstås.

Jag brukar tjäna runt 4-7k per månad på att sälja claws, en bra månad ligger jag på 10-15k... så varför alla hoppar på mig angående priserna har jag aldrig förstått... Måste vara svartsjuka... för jag är den clawseller som säljer bäst....

Jag struntar väl i era joindates, men som jag skrev nyss så är de flesta av er hawaii snubbar.....


För att folk inte har någon aning om priserna? Om det nu är första gången de gör en assa så är det väl lätt att lura i de lite felaktiga priser?

Och vad innebär det att vara en hawaii snubbe då?
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 04:08pm
Quote (Orvar @ 23 May 2012 23:59)
För att folk inte har någon aning om priserna? Om det nu är första gången de gör en assa så är det väl lätt att lura i de lite felaktiga priser?

Och vad innebär det att vara en hawaii snubbe då?



Nu använder du inte skallen speciellt väl eller hur? Det är inte många snubbar som gör sina första assa som handlar av mig, därför att dem helt enkelt inte har råd. Finns en del nya som köper billigaste clawsen utan skills men det dyra clawsen är ofta etablerade spelare. Och jag vet fortfarande inte varför alla är så hjärnskadade angående priser? Är det för att ni tycker det är coolt att säga OP eller Overpriced, ni har inget bättre för er? Trodde trading gick ut på att tjäna, inte ge bort... Men jag kanske har fel i mina OP hjärna?

Hawaii snubbar än en sån som dig, som x17 och de övriga halvnoobsen... Sådana man sett i trading channel i flera år, fattiga som stuckna grisar som köper billigaste eni, shako och på sin höjd en soj.... Ni skall inte ens ifrågasätta en snubbe som tjänat runt en halv mille fg genom åren.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 23 2012 04:15pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 11:08pm)
Nu använder du inte skallen speciellt väl eller hur? Det är inte många snubbar som gör sina första assa som handlar av mig, därför att dem helt enkelt inte har råd. Finns en del nya som köper billigaste clawsen utan skills men det dyra clawsen är ofta etablerade spelare. Och jag vet fortfarande inte varför alla är så hjärnskadade angående priser? Är det för att ni tycker det är coolt att säga OP eller Overpriced, ni har inget bättre för er? Trodde trading gick ut på att tjäna, inte ge bort... Men jag kanske har fel i mina OP hjärna?

Hawaii snubbar än en sån som dig, som x17 och de övriga halvnoobsen... Sådana man sett i trading channel i flera år, fattiga som stuckna grisar som köper billigaste eni, shako och på sin höjd en soj.... Ni skall inte ens ifrågasätta en snubbe som tjänat runt en halv mille fg genom åren.


En halv miljon fg gör dig ju definitivt felfri :rolleyes:

Sen så vet jag inte riktigt varför du tror att jag köper sådana saker, de är helt klart något du hittar på

Men visst gör jag dumma val och sånt ibland, t.ex. att lita på personer aningen mycket, och de är nog därför jag är så fattig som jag är nu

Oh right, kan ju inte säga att jag vet vilka som köper claws av dig nu, men har alltid funderade alltid på att köpa claws av dig när jag hade en assa då du har ett väldigt stort sortiment, men polare berättade som tur var att man lätt kan hitta samma items för halva priset om man letar en ca 10min

E/ dags att gå o lägga sig

Godnatt :)

This post was edited by Orvar on May 23 2012 04:19pm
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 04:26pm
Quote (Orvar @ 24 May 2012 00:15)
En halv miljon fg gör dig ju definitivt felfri :rolleyes:

Sen så vet jag inte riktigt varför du tror att jag köper sådana saker, de är helt klart något du hittar på

Men visst gör jag dumma val och sånt ibland, t.ex. att lita på personer aningen mycket, och de är nog därför jag är så fattig som jag är nu

Oh right, kan ju inte säga att jag vet vilka som köper claws av dig nu, men har alltid funderade alltid på att köpa claws av dig när jag hade en assa då du har ett väldigt stort sortiment, men polare berättade som tur var att man lätt kan hitta samma items för halva priset om man letar en ca 10min

E/ dags att gå o lägga sig

Godnatt :)



Nej jag är inte HELT felfri men vissa DELAR är det :)

Jag har tröttnat ganska mycket både på d2 och jsp så det är nog bara en tidsfråga innan jag lägger ner. Är ju ingen ungdom IRL heller, kanske lägger ner i mars nästa år då... när jag firar 10 år på jsp :) Vore ett värdigt avslut för myten, legenden, konceptet CoMpLiCaTeD ....

E/ Godnatt lilla pojken, glöm inte vällingen innan du kryper i säng.. innehåller mkt kalcium

This post was edited by CoMpLiCaTeD on May 23 2012 04:27pm
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 23 2012 04:29pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 11:26pm)
Nej jag är inte HELT felfri men vissa DELAR är det :)

Jag har tröttnat ganska mycket både på d2 och jsp så det är nog bara en tidsfråga innan jag lägger ner. Är ju ingen ungdom IRL heller, kanske lägger ner i mars nästa år då... när jag firar 10 år på jsp :) Vore ett värdigt avslut för myten, legenden, konceptet CoMpLiCaTeD ....

E/ Godnatt lilla pojken, glöm inte vällingen innan du kryper i säng.. innehåller mkt kalcium


Att du aldrig ger upp ^^

Galet
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
May 23 2012 06:17pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 13:56)
Ja lika bra som jag skulle må ifall din mor eller far gick bort imorgon. Så enkelt är det...


Du är ju psykiskt störd.
Det där var ju moget.

This post was edited by Pissboss3 on May 23 2012 06:18pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 23 2012 07:06pm
ge mig alla svenska mods namn... wall of chef text på G

ja,jag skriver här så du vet vad jag ska göra

E/ har skrive mycket taskiga saker (inte utan anledning dock) men detta är inte taskigt, det är bisarrt...

This post was edited by Chefen on May 23 2012 07:10pm
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 23 2012 10:25pm
hej alla barn
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 23 2012 10:26pm
jag vet inte hur man nyttjar edit-funktionen
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 23 2012 10:27pm
fast jag varit flera år på jsp
Go Back To Svenska Topic List
Prev118192021Next
Closed New Topic New Poll