Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 11:08pm)
Nu använder du inte skallen speciellt väl eller hur? Det är inte många snubbar som gör sina första assa som handlar av mig, därför att dem helt enkelt inte har råd. Finns en del nya som köper billigaste clawsen utan skills men det dyra clawsen är ofta etablerade spelare. Och jag vet fortfarande inte varför alla är så hjärnskadade angående priser? Är det för att ni tycker det är coolt att säga OP eller Overpriced, ni har inget bättre för er? Trodde trading gick ut på att tjäna, inte ge bort... Men jag kanske har fel i mina OP hjärna?
Hawaii snubbar än en sån som dig, som x17 och de övriga halvnoobsen... Sådana man sett i trading channel i flera år, fattiga som stuckna grisar som köper billigaste eni, shako och på sin höjd en soj.... Ni skall inte ens ifrågasätta en snubbe som tjänat runt en halv mille fg genom åren.
En halv miljon fg gör dig ju definitivt felfri

Sen så vet jag inte riktigt varför du tror att jag köper sådana saker, de är helt klart något du hittar på
Men visst gör jag dumma val och sånt ibland, t.ex. att lita på personer aningen mycket, och de är nog därför jag är så fattig som jag är nu
Oh right, kan ju inte säga att jag vet vilka som köper claws av dig nu, men har alltid funderade alltid på att köpa claws av dig när jag hade en assa då du har ett väldigt stort sortiment, men polare berättade som tur var att man lätt kan hitta samma items för halva priset om man letar en ca 10min
E/ dags att gå o lägga sig
Godnatt
This post was edited by Orvar on May 23 2012 04:19pm