d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Poker Topicen
Prev1181920212236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,147
Joined: Jan 15 2011
Gold: 80.00
Feb 6 2011 04:04pm
Quote (ZippYz @ Feb 6 2011 11:01pm)
Nej, tvärt om. Jag felade när jag undvek att gurgla admin-dase.


bra sagt men du felar överhuvudtaget nu .. du var född 1996 va? ^_^
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Feb 6 2011 04:05pm
Quote (1944 @ Feb 6 2011 11:04pm)
bra sagt men du felar överhuvudtaget nu .. du var född 1996 va? ^_^


Vad är det jag felar med? Yes, 1996 var året.
Om du nu försöker förolämpa mig på grund av mitt födelseår så felar du :)
Member
Posts: 1,147
Joined: Jan 15 2011
Gold: 80.00
Feb 6 2011 04:21pm
Quote (ZippYz @ Feb 6 2011 11:05pm)
Vad är det jag felar med? Yes, 1996 var året.
Om du nu försöker förolämpa mig på grund av mitt födelseår så felar du :)


haha ne bara jag tycker det är kul så är det okej för mig
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 6 2011 04:26pm
Quote (1944 @ 7 Feb 2011 00:21)
haha ne bara jag tycker det är kul så är det okej för mig


Sluta bråka!

zippyz är :wub: även om han är liten.. :O
Member
Posts: 1,147
Joined: Jan 15 2011
Gold: 80.00
Feb 6 2011 05:09pm
Quote (berhemuli @ Feb 6 2011 11:26pm)
Sluta bråka!

zippyz är :wub: även om han är liten.. :O


meh :o han är inte så klippsk
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 6 2011 05:17pm
Quote (1944 @ 6 Feb 2011 23:21)
haha ne bara jag tycker det är kul så är det okej för mig


Och du är född 1944 alltså?...
Member
Posts: 1,147
Joined: Jan 15 2011
Gold: 80.00
Feb 6 2011 05:32pm
Quote (ChingeR @ Feb 7 2011 12:17am)
Och du är född 1944 alltså?...


ja det stämmer bra de..
Member
Posts: 1,147
Joined: Jan 15 2011
Gold: 80.00
Feb 6 2011 06:32pm
Det är ingen som har 2 aim accounts och vill låna ut ett till mig XD?

Jag kan inte logga in via facebook/ har gjort ett google account, kunde inte logga in genom det heller/ kan inte logga in via aim..

har gjort 2 accs, ett via google, ett via deras hemsida, båda ska vara klara för inloggning står det, men de är endå fel lösenord helatiden.
Password recovery fungerar inte heller, får inte något mail.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 7 2011 02:13am
Äntligen lön för mödan.. suttit o spelat hela natten.. pengarna gått lite fram o tillbaka.. men nu small det bra på PLO
hemulinjalka wins €109.91 with a Straight, Seven high
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Feb 7 2011 02:24am
Quote (1944 @ 6 Feb 2011 23:32)
ja det stämmer bra de..


1994, bommade en 9'a
Quote (berhemuli @ 7 Feb 2011 08:13)
Äntligen lön för mödan.. suttit o spelat hela natten.. pengarna gått lite fram o tillbaka.. men nu small det bra på PLO
hemulinjalka wins €109.91 with a Straight, Seven high


härligt :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1181920212236Next
Add Reply New Topic New Poll