d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev11819202122100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Nov 27 2009 05:19am
Quote (Simun @ Nov 27 2009 12:18pm)
Antar att du menar excel, det är faktiskt sådana smådetaljer som många lärare använder sig av om en elev ligger precis mellan två olika betyg.


Allrighty, aa menade excel, o ja hatar de så de blir jsp iställe :wub:
Member
Posts: 22,756
Joined: Apr 30 2006
Gold: 343.00
Nov 27 2009 05:56am
Ngn som kan classic rusha?
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 27 2009 06:24am
Blää, lär sitta i typ 45min på buss nu bara för att åka hem till mamma och gå ut med hennes hundar :cry:
Tror jag ska sno med mig ena hem sen bara för det :O
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Nov 27 2009 06:29am
Quote (Serboy @ 27 Nov 2009 13:56)
Ngn som kan classic rusha?


me need
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Nov 27 2009 08:59am
A fear of long words is, ironically, called "Hippopotomonstrosesquippedaliophobia"
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 27 2009 10:58am
Hejsan.
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Nov 27 2009 10:59am
Quote (chingah @ Nov 27 2009 03:59pm)
A fear of long words is, ironically, called "Hippopotomonstrosesquippedaliophobia"


Wait, what?!

Quote (Marcusd0 @ Nov 27 2009 05:58pm)
Hejsan.


Morsning! :hello:
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 27 2009 11:00am
Quote (GuZ @ 27 Nov 2009 18:59)
Wait, what?!



Morsning! :hello:


God eftermiddag Gustav :hello:

PM'a msn om du har, tack på förhand.
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Nov 27 2009 11:01am
Quote (Ekaan @ 27 Nov 2009 02:45)
suck snubben som hade druid amun drog afk nu sen när ja skrev i hans topic så kommer de nån med xxxx fg som säger pm ft.. ingen chans att jag får den amun -.-


surt :(
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Nov 27 2009 11:03am
Quote (Marcusd0 @ Nov 27 2009 06:00pm)
God eftermiddag Gustav :hello:

PM'a msn om du har, tack på förhand.


Msn fungerar tyvärr inte för mig :\ Troligtvis Vista som spökar.

Win7 borde trilla in inom de närmsta dagarna anyway, PMar då ;)

E: Kebabpizza på ingång! Afk ^

This post was edited by GuZ on Nov 27 2009 11:25am
Go Back To Svenska Topic List
Prev11819202122100Next
Closed New Topic New Poll