Quote (Marcusd0 @ Nov 27 2009 06:00pm)
God eftermiddag Gustav

PM'a msn om du har, tack på förhand.
Msn fungerar tyvärr inte för mig :\ Troligtvis Vista som spökar.
Win7 borde trilla in inom de närmsta dagarna anyway, PMar då

E: Kebabpizza på ingång! Afk ^
This post was edited by GuZ on Nov 27 2009 11:25am