d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev11819202122100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold: 10,000.00
Trader: Trusted
Nov 18 2009 09:57am
Quote (Simun @ Nov 18 2009 02:00pm)
Simun has sent you 0.03 Forum Gold. You started with 13.37 Forum Gold, and your new Forum Gold amount is 13.40.

You can view the details of this transaction in your Forum Gold Log here: http://forums.d2jsp.org/gold.php?i=304241




bastard...
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Nov 18 2009 09:58am
Quote (RistVaLL @ 18 Nov 2009 17:54)
aah ;D


Hehe :b
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Nov 18 2009 10:01am
Quote (gosif @ 18 Nov 2009 16:58)
Hehe :b


får ca 12-13k i månaden ändå ^^

ca 7k efter att allt är betalat ^^ hah :D

asså skaffar jag jobb så får jag ju mkt mer men vafan ;D det duger ändå :P
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Nov 18 2009 10:12am
Quote (RistVaLL @ 18 Nov 2009 18:01)
får ca 12-13k i månaden ändå ^^

ca 7k efter att allt är betalat ^^ hah :D

asså skaffar jag jobb så får jag ju mkt mer men vafan ;D det duger ändå :P


Hur kan du få 13k i månaden utan att jobba?
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Nov 18 2009 10:14am
Quote (gosif @ 18 Nov 2009 17:12)
Hur kan du få 13k i månaden utan att jobba?


7k från soc, och mormor :wub:

mormor betalar alla mina räkningar, mat , hyra osv osv osv.. ALLT :D

och det blir runt 6k i månaden om inte mer :P

och de 7k som jag får från soc ska egentligen gå till allt sånt som hon betalar men jag får det pengarna i fickan ist :P
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 18 2009 10:15am
Quote (RistVaLL @ 18 Nov 2009 17:14)
7k från soc, och mormor :wub:

mormor betalar alla mina räkningar, mat , hyra osv osv osv.. ALLT :D

och det blir runt 6k i månaden om inte mer :P

och de 7k som jag får från soc ska egentligen gå till allt sånt som hon betalar men jag får det pengarna i fickan ist :P


Lol asså din mormor verkar as snäll xD och rik dessutom :P

asså nog är min mormor snäll men din, lol. Overkill xD
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Nov 18 2009 10:16am
Quote (Litttle_Brother @ 18 Nov 2009 17:15)
Lol asså din mormor verkar as snäll xD och rik dessutom :P

asså nog är min mormor snäll men din, lol. Overkill xD


she's an angel! :wub:

mer underbar person får man leta efter :O
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Nov 18 2009 10:19am
Quote (RistVaLL @ 18 Nov 2009 18:16)
she's an angel! :wub:

mer underbar person får man leta efter :O


När ska du börja betala tillbaka det då? Hur gammal är hon egentligen, har så jävla hög pension? Jobbat inom riksdagen? Hmm.
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Nov 18 2009 10:20am
Quote (RistVaLL @ Nov 18 2009 04:16pm)
she's an angel! :wub:

mer underbar person får man leta efter :O


jao men vafan du kan väl inte leva på henne hela livet ? :P
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Nov 18 2009 10:23am
Quote (EmiJ @ 18 Nov 2009 17:20)
jao men vafan du kan väl inte leva på henne hela livet ? :P


haha nej då ^^ jag ska skaffa mig ett jobb ^^ var så säker :P

Quote (gosif @ 18 Nov 2009 17:19)
När ska du börja betala tillbaka det då? Hur gammal är hon egentligen, har så jävla hög pension? Jobbat inom riksdagen? Hmm.



det enda jag behöver göra är att hjälpa dem att göra saker dom inte kan lyfta typ vända båtar / plocka ut och in kaktusar på vår/höst
utemöbler osv osv.
njae hon jobba som försäljare för nått i sthlm,
men morfar var butikschef lr nått annat för ica baltikum
så han fick ut en ganska schysst lön ^^

så pengar har dom :D
'

edit ; dom är ~63år
båda har gått i förtidspension

This post was edited by RistVaLL on Nov 18 2009 10:28am
Go Back To Svenska Topic List
Prev11819202122100Next
Closed New Topic New Poll