d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tjena Alla Svennar > Kom å Kolla
Prev1181920212225Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Aug 28 2009 01:03am
Quote (heartless10 @ Fri, Aug 28 2009, 08:25am)
lol randen här e du så fuck off.


hhahaha, Jalla-takahashi avatar? 444 Posts , 57 fg, Donorstar ( Ingen ) Orb (Ingen) vem e rand ? :o
Member
Posts: 14,640
Joined: Jan 17 2006
Gold: 4.00
Aug 28 2009 03:31am
Vilken liten apa som har gjort den här tråden då. Fan vilket garv genom varenda sida här. :angel: :uglyhammer:
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 28 2009 04:06am
Quote (gosif @ Fri, Aug 28 2009, 09:31am)
Vilken liten apa som har gjort den här tråden då. Fan vilket garv genom varenda sida här. :angel: :uglyhammer:


hehe kul att du gillar det.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 28 2009 04:06am
Quote (gosif @ Fri, 28 Aug 2009, 10:31)
Vilken liten apa som har gjort den här tråden då. Fan vilket garv genom varenda sida här.  :angel:  :uglyhammer:


är väl det sweforums är till för ^_^
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 28 2009 04:12am
Quote (SCXiao @ Fri, Aug 28 2009, 10:06am)
är väl det sweforums är till för ^_^


hehe typ :P
Member
Posts: 17,059
Joined: Sep 30 2007
Gold: 0.00
Aug 28 2009 04:24am
nej
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Aug 28 2009 07:32am
Quote (Vogan @ Wed, 26 Aug 2009, 20:17)
din topic? vet du att det är du som bryter mot foum regler och ingen annan?


kuttak

regler ftw

Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 28 2009 07:37am
Quote (mocfetto @ Fri, Aug 28 2009, 10:24am)
nej


fan vad tråkig du va då. Ryck upp dig surpitt :P
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Aug 28 2009 07:38am
Quote (iMaz @ Thu, 27 Aug 2009, 21:14)
nu vill jag ha +1

+1!


vouch
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 28 2009 09:39am
Quote (ZippYz @ Fri, Aug 28 2009, 07:03am)
hhahaha, Jalla-takahashi avatar? 444 Posts , 57 fg, Donorstar ( Ingen ) Orb (Ingen) vem e rand ? :o


hur fan får man orb ¨då??? å vad fan e orb??? va igt där vet vad det är nu

och donorstar får man väl bara om man köper fg från njaguar?

This post was edited by heartless10 on Aug 28 2009 09:45am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1181920212225Next
Closed New Topic New Poll