d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hahaha
Prev1181920212251Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Feb 9 2009 02:10pm
Quote (SpAz. @ Mon, 9 Feb 2009, 21:09)
det finns en redigerings-funktion på det här forumet


Han är ändå ganska gullig som vill ha en spelare framför mor sin smile.gif
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Feb 9 2009 02:10pm
ristvall ge dig nu seriöst smile.gif
hur skulle de vara om du var i hans skor.. så väx upp va ?
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Feb 9 2009 02:11pm
tror inte du är så omtyckt ändå ^^

så gtfo now plz smile.gif om du inte skriver ett enda ord till i detta forum
så ska du få 100fg av mig i månaden,. bara jag slipper se dig..
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Feb 9 2009 02:12pm
Quote (1000 @ Mon, 9 Feb 2009, 21:10)
ristvall ge dig nu seriöst smile.gif
hur skulle de vara om du var i hans skor.. så väx upp va ?


jag vill inte va i han skor ^^
och nu är jag inte det biggrin.gif
wink.gif

tycker mitt erbjudande är hyffsat iaf,..
iaf för en person som är billig smile.gif

This post was edited by RistVaLL on Feb 9 2009 02:12pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Feb 9 2009 02:12pm
Quote (RistVaLL @ Mon, 9 Feb 2009, 21:11)
tror inte du är så omtyckt ändå ^^

så gtfo now plz smile.gif om du inte skriver ett enda ord till i detta forum
så ska du få 100fg av mig i månaden,. bara jag slipper se dig..


OMG
@1000 säg upp jobbet skola ALLT, ristvall firrar din framtid NP
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Feb 9 2009 02:14pm
Om jag inte har fg't så ska jag bannemig köpa fg bara för att kunna skicka det till dig,..
och det finns en del som känner mig här inne och du kan lita på att du får 100fg/månaden bara du kniper käft
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Feb 9 2009 02:15pm
Quote (RistVaLL @ Mon, 9 Feb 2009, 22:12)
jag vill inte va i han skor ^^
och nu är jag inte det biggrin.gif
wink.gif

tycker mitt erbjudande är hyffsat iaf,..
iaf för en person som är billig smile.gif


ne.. men du har förmodligen varit där när du var ny på jsp
så bara lägg ner de istället.. var kul i början.. men lixom du slutar ju aldrig
och din "e-fame" blir inte mkt högre ifall de är det du strävar efter.. vilket jag inte hoppas..
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Feb 9 2009 02:16pm
Quote (1000 @ Mon, 9 Feb 2009, 21:15)
ne.. men du har förmodligen varit där när du var ny på jsp
så bara lägg ner de istället.. var kul i början.. men lixom du slutar ju aldrig
och din "e-fame" blir inte mkt högre ifall de är det du strävar efter.. vilket jag inte hoppas..


haha ^^ faktiskt inte ;D tror du jag har nått emot han för att han är ny på jsp??
då har du missuppfattat det hela ;D
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Feb 9 2009 02:16pm
Quote (RistVaLL @ Mon, Feb 9 2009, 08:14pm)
Om jag inte har fg't så ska jag bannemig köpa fg bara för att kunna skicka det till dig,..
och det finns en del som känner mig här inne och du kan lita på att du får 100fg/månaden bara du kniper käft


wtf denna dan e epic, känns lite som första dagen vi fick d biggrin.gif
10 användare inne också! all hail emij's thread!


Tobbe tycker bara synd om honom tongue.gif
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Feb 9 2009 02:17pm
Quote (RistVaLL @ Mon, 9 Feb 2009, 22:16)
haha ^^ faktiskt inte ;D tror du jag har nått emot han för att han är ny på jsp??
då har du missuppfattat det hela ;D


jasså ?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1181920212251Next
Add Reply New Topic New Poll