Quote (RistVaLL @ Mon, Feb 9 2009, 08:14pm)
Om jag inte har fg't så ska jag bannemig köpa fg bara för att kunna skicka det till dig,..
och det finns en del som känner mig här inne och du kan lita på att du får 100fg/månaden bara du kniper käft
wtf denna dan e epic, känns lite som första dagen vi fick d
10 användare inne också! all hail emij's thread!
Tobbe tycker bara synd om honom