d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1189818991900190119025001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 11 2012 06:34am
Quote (PlaaD @ 11 Jun 2012 14:27)
Äckliga Peace & Love...
Precis när man bestämt med polarna att vi ej ska dra i år så släpper de att Nero ska komma :(

Älskar förövrigt att deras poster har Winnerbäck i större font än; Skrillex, Rise Against, Mac Miller, Nero, Dropkick Murphys & Billy Idol


cuz swe..

Farsan kanske åker igen o kör artister från arlanda o dit.. senast blev det nån random UK band samt WASP ^^ jobbar alltid volontär på festivaler lite här o där i sverige..
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 11 2012 07:45am
Quote (berhemuli @ Jun 11 2012 12:51pm)
jag har också gorillaz!  får jag 150kr för den?

nej men seriöst kan man lämna typ 10-15skivor random musik och få 50kr för dom? :D inga dr bombay och svenska top hits dock :(


Nej du kan du med största sannolikhet inte göra :D

Ge mig en lista på vad du tänkt lämna in så kan jag räkna på det ;)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 11 2012 07:51am
Quote (Svartermetalisk @ 11 Jun 2012 15:45)
Nej du kan du med största sannolikhet inte göra :D

Ge mig en lista på vad du tänkt lämna in så kan jag räkna på det ;)


haha, vafan.. :P får gräva fram nån dag ur nån låda o kolla.. men inget av värde ^^
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Jun 11 2012 08:03am

:D
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 11 2012 08:06am
:banana: imorrn ska man på intervju på uniflex lols
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jun 11 2012 08:36am
Alltså varför fungerar inte facebook jäveln på datorn....

Jag som köpte en ny :O
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 11 2012 08:54am
Quote (SyB_BaM @ 11 Jun 2012 16:36)
Alltså varför fungerar inte facebook jäveln på datorn....

Jag som köpte en ny :O


Funkar otroligt dåligt för mig med, har vart så de senaste dagarna.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 11 2012 09:28am
Min chef låter mig springa iväg 20 minuter tidigare så att jag inte missar något av matchen! :D

Stark Chef, mycket bra! :Hail:
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jun 11 2012 10:02am
Quote (Svartermetalisk @ 11 Jun 2012 17:28)
Min chef låter mig springa iväg 20 minuter tidigare så att jag inte missar något av matchen! :D

Stark Chef, mycket bra! :Hail:


Som en chef
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jun 11 2012 10:05am
Quote (PlaaD @ Jun 11 2012 02:54pm)
Funkar otroligt dåligt för mig med, har vart så de senaste dagarna.


Aha, okej.

Trodde det bara var jag...

Kör med Chrome atm, så provade Firefox med, men var lika segt/nästan omöjligt att logga in där med.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1189818991900190119025001Next
Closed New Topic New Poll