d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1189718981899190019015001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 11 2012 03:27am
Quote (Svartermetalisk @ 11 Jun 2012 11:11)
=D

Ni kommer ruinera butiken boys


500/ each, 2 för 750 3 för 1000, JAG BEHÖVER MAT MARTIN!!!!!!
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jun 11 2012 03:53am
Quote (PlaaD @ 11 Jun 2012 10:27)
500/ each, 2 för 750 3 för 1000, JAG BEHÖVER MAT MARTIN!!!!!!
http://img217.imageshack.us/img217/7757/svartin.jpg


lol
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 11 2012 04:24am
Quote (Svartermetalisk @ 11 Jun 2012 10:55)
Det kommer sådana typer också :D

Någon kille i höstas som KASTADE 5 filmer vi inte ville köpa bakom disken och i princip hotade till sig en hundring.

Vi orkade inte jiddra just då men han är fett portad nu




Aqua 10 öre vid inköp 5 kronor ut till kund :D


10 öre, taget.. har ni tioöringar?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Jun 11 2012 05:06am
fyfan vad jag är hungrig
Member
Posts: 205,378
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 11 2012 05:07am
Quote (SCXiao @ 11 Jun 2012 13:06)
fyfan vad jag är hungrig


Gör bröd atm :3

är också hungrig
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 11 2012 05:09am
Quote (PlaaD @ Jun 11 2012 10:27am)
500/ each, 2 för 750 3 för 1000, JAG BEHÖVER MAT MARTIN!!!!!!
http://img217.imageshack.us/img217/7757/svartin.jpg


ÅH shit ruggig stjärt :o

Gorillaz går att sälja dock :P

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 11 2012 05:51am
Quote (Svartermetalisk @ 11 Jun 2012 13:09)
ÅH shit ruggig stjärt :o

Gorillaz går att sälja dock :P


jag har också gorillaz! får jag 150kr för den?

nej men seriöst kan man lämna typ 10-15skivor random musik och få 50kr för dom? :D inga dr bombay och svenska top hits dock :(

This post was edited by berhemuli on Jun 11 2012 05:52am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 11 2012 05:52am
Quote (Svartermetalisk @ 11 Jun 2012 13:09)
ÅH shit ruggig stjärt :o

Gorillaz går att sälja dock :P


Jag har fan också en sån där Gorillaz-skiva :p
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 11 2012 05:54am
Quote (snoramej @ 11 Jun 2012 13:52)
Jag har fan också en sån där Gorillaz-skiva :p


minns när det kom ut, alla köpte för dom där 2låtarna typ som var hittar, hörde resten o tänkte wtf är detta för skit.. jag diggade dock resten också minns jag..


förövrigt helt random fråga, har massa album frimärken, massa strö osv tror ni jag kan lassa ihop dom o gå till nån frimärkshandlare o få någon hundralapp för dom? eller ska man spara o samla damm i 60år..

This post was edited by berhemuli on Jun 11 2012 05:55am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 11 2012 06:27am
Äckliga Peace & Love...
Precis när man bestämt med polarna att vi ej ska dra i år så släpper de att Nero ska komma :(

Älskar förövrigt att deras poster har Winnerbäck i större font än; Skrillex, Rise Against, Mac Miller, Nero, Dropkick Murphys & Billy Idol
Go Back To Svenska Topic List
Prev1189718981899190019015001Next
Closed New Topic New Poll