Quote (snoramej @ 11 Jun 2012 13:52)
Jag har fan också en sån där Gorillaz-skiva

minns när det kom ut, alla köpte för dom där 2låtarna typ som var hittar, hörde resten o tänkte wtf är detta för skit.. jag diggade dock resten också minns jag..
förövrigt helt random fråga, har massa album frimärken, massa strö osv tror ni jag kan lassa ihop dom o gå till nån frimärkshandlare o få någon hundralapp för dom? eller ska man spara o samla damm i 60år..
This post was edited by berhemuli on Jun 11 2012 05:55am