d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1189618971898189919005001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 10 2012 11:13pm
Quote (Orvar @ 11 Jun 2012 05:05)
Syftade på jsp ;)



you dont say?

jag va ironisk ;)
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 10 2012 11:19pm
Quote (Chefen @ Jun 11 2012 06:13am)
you dont say?

jag va ironisk ;)


O rly? ^.^
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 10 2012 11:28pm
Quote (Orvar @ 11 Jun 2012 05:19)
O rly? ^.^



Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 10 2012 11:40pm
inte varje morgon man släpper en fis så man går ut ur lägenheten :mellow:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 11 2012 02:43am
Fett trött på folk som är i behov av pengar och kommer in och säljer skräp.

Alltid samma man säger typ: "du får 50 för dina grejjer är äldre än kung gustavs morsa" då säger dom "kan jag inte få 100, jag behöver mat"

Aa men om du behöver mat betalar jag dubbelt givetvis för dina problem är mina problem och detta är inte ett företag det är frälsningsarmen.

NOT
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 11 2012 02:47am
Quote (Svartermetalisk @ 11 Jun 2012 10:43)
Fett trött på folk som är i behov av pengar och kommer in och säljer skräp.

Alltid samma man säger typ: "du får 50 för dina grejjer är äldre än kung gustavs morsa" då säger dom "kan jag inte få 100, jag behöver KNARK"

Aa men om du behöver mat betalar jag dubbelt givetvis för dina problem är mina problem och detta är inte ett företag det är frälsningsarmen.

NOT

Fixed..


Förövrigt har jag lite aqua skivor liggandes från 90talet typ eller när dom nu kom.. funkar det med inköpspris? 149kr till mig np?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 11 2012 02:55am
Quote (berhemuli @ Jun 11 2012 09:47am)
Fixed..


Förövrigt har jag lite aqua skivor liggandes från 90talet typ eller när dom nu kom.. funkar det med inköpspris? 149kr till mig np?


Det kommer sådana typer också :D

Någon kille i höstas som KASTADE 5 filmer vi inte ville köpa bakom disken och i princip hotade till sig en hundring.

Vi orkade inte jiddra just då men han är fett portad nu


Quote (berhemuli @ Jun 11 2012 09:47am)
Fixed..


Förövrigt har jag lite aqua skivor liggandes från 90talet typ eller när dom nu kom.. funkar det med inköpspris? 149kr till mig np?


Aqua 10 öre vid inköp 5 kronor ut till kund :D


This post was edited by Svartermetalisk on Jun 11 2012 02:56am
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jun 11 2012 02:57am
iväg o träna med skvalpande rabarberpaj i magen ....
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 11 2012 02:57am
Quote (berhemuli @ 11 Jun 2012 10:47)
Fixed..


Förövrigt har jag lite aqua skivor liggandes från 90talet typ eller när dom nu kom.. funkar det med inköpspris? 149kr till mig np?


Jag har någon gammal Magnus Uggla & Markoolio singel, vi kan slå ihop så Martin får paketpris? 500:- ft / singel start.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 11 2012 03:11am
Quote (PlaaD @ Jun 11 2012 09:57am)
Jag har någon gammal Magnus Uggla & Markoolio singel, vi kan slå ihop så Martin får paketpris? 500:- ft / singel start.


=D

Ni kommer ruinera butiken boys
Go Back To Svenska Topic List
Prev1189618971898189919005001Next
Closed New Topic New Poll