d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1189318941895189618975001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jun 10 2012 12:12pm
Quote (PlaaD @ 10 Jun 2012 20:10)
Förätit mig på kött och rabarberpaj för andra dagen i rad nu, gravidmage inc


Går det att göra det? ;|
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jun 10 2012 12:12pm
Quote (PlaaD @ Jun 10 2012 08:10pm)
Förätit mig på kött och rabarberpaj för andra dagen i rad nu, gravidmage inc


Vad äckligt det låter :( Kött o rabarber, blä!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 10 2012 12:20pm
Quote (Yla123 @ 10 Jun 2012 20:12)
Vad äckligt det låter :( Kött o rabarber, blä!


Men va tokig du är tihihihihihihihhihihihiihihihihi
Åt kött & stekt potatis först sedan rabarberpaj, vaniljsås & glass till efterrätt :)
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jun 10 2012 12:24pm
Quote (SCXiao @ Jun 9 2012 08:35pm)
Playahead var i princip bara för stockholmare, ungefär som apberget som bara var för norrlänningar :P



Träffade ju så jävla sköna människor där, fast sidan stängde ner förra hösten har jag kontakt med många därifrån än idag :P

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/228877_262907953724338_8165923_n.jpg

Träffen i Göteborg, några utav oss som var på Liseberg B)



najs, vi borde ha en sån träff där med jsp medlemmar B)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 10 2012 12:49pm
iso roligt tidsfördrivande spel

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 10 2012 12:52pm
Quote (Intenso8 @ 10 Jun 2012 20:49)
iso roligt tidsfördrivande spel


Diablo 3
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jun 10 2012 12:58pm
Quote (Intenso8 @ 10 Jun 2012 20:49)
iso roligt tidsfördrivande spel


the lost vikings på snes emulator :love:
Member
Posts: 205,372
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 10 2012 01:02pm
Quote (Intenso8 @ 10 Jun 2012 20:49)
iso roligt tidsfördrivande spel


Ladder Slasher
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 10 2012 01:10pm
F1 sugen på att se om Rescue Me
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 10 2012 01:18pm
Quote (Marcusd0 @ 10 Jun 2012 21:02)
Ladder Slasher


no ty...

tycker att updaten som paul gjorde förstörde hela hardcore :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1189318941895189618975001Next
Closed New Topic New Poll