Playahead var i princip bara för stockholmare, ungefär som apberget som bara var för norrlänningar

Träffade ju så jävla sköna människor där, fast sidan stängde ner förra hösten har jag kontakt med många därifrån än idag

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/228877_262907953724338_8165923_n.jpg
Träffen i Göteborg, några utav oss som var på Liseberg
