Quote (1944 @ 3 Mar 2011 10:29)
har inte spelat mycket strategi och sådant i mina dagar men vet inte om man
kan kalla detta strategi... diablo har jag ju spelat ett par år men, är väl inte
samma sak på långa vägar kanske.
vafan de är ju ba dra ner och prova, är ju ändå gratis

Quote (Marcusd0 @ 3 Mar 2011 10:37)
Körde en karthus (ranked ofc) 19/5/9

Var ett tag sen man körde han, gick ändå helt OK.
Vi hade en helt mentalt efterbliven xin xhao som hade 0/12 -_-'
Vann cuz carried by d0.
man farmar så äckligt lätt me honom sen blir man OP och vinner x)