Quote (berhemuli @ 9 Jun 2012 22:15)
cuz no friends!
haha ne men minns inte så mkt av det, var väl mest att man hade ett konto men ingen internet för att besöka det.. haha..

Playahead var i princip bara för stockholmare, ungefär som apberget som bara var för norrlänningar

Quote (Fil @ 9 Jun 2012 21:56)
Haha
ls8

Träffade ju så jävla sköna människor där, fast sidan stängde ner förra hösten har jag kontakt med många därifrån än idag


Träffen i Göteborg, några utav oss som var på Liseberg
