d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1188818891890189118925001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jun 9 2012 02:12pm
Quote (berhemuli @ 9 Jun 2012 22:10)
ojojojjoj
jusste så vare det hette, minns att alla hade konto när man gick på typ mellanstadiet/högstadiet..


Jag höll mig alltid undan den sidan B)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 9 2012 02:15pm
Quote (Giraff @ 9 Jun 2012 22:12)
Jag höll mig alltid undan den sidan B)


cuz no friends!

haha ne men minns inte så mkt av det, var väl mest att man hade ett konto men ingen internet för att besöka det.. haha.. :P
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jun 9 2012 02:35pm
Quote (berhemuli @ 9 Jun 2012 22:15)
cuz no friends!

haha ne men minns inte så mkt av det, var väl mest att man hade ett konto men ingen internet för att besöka det.. haha.. :P


Playahead var i princip bara för stockholmare, ungefär som apberget som bara var för norrlänningar :P

Quote (Fil @ 9 Jun 2012 21:56)
Haha

ls8

B)


Träffade ju så jävla sköna människor där, fast sidan stängde ner förra hösten har jag kontakt med många därifrån än idag :P



Träffen i Göteborg, några utav oss som var på Liseberg B)
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jun 9 2012 02:45pm
Quote (berhemuli @ 9 Jun 2012 22:15)
cuz no friends!

haha ne men minns inte så mkt av det, var väl mest att man hade ett konto men ingen internet för att besöka det.. haha.. :P


Jag hade en massa vänner, men inga som använde sig av Playahead. =(
Quote (SCXiao @ 9 Jun 2012 22:35)
Playahead var i princip bara för stockholmare, ungefär som apberget som bara var för norrlänningar :P


Nowai, inga norrlänningar på apberget ju.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 9 2012 02:50pm
Hade inte heller playahead ;P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 9 2012 03:31pm
Quote (Fil @ Jun 9 2012 09:50pm)
Hade inte heller playahead ;P


du är ju skåning så du satt spikat och raggade småtjejer på Lunar

din skummis
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 9 2012 03:52pm
Quote (Svartermetalisk @ 9 Jun 2012 23:31)
du är ju skåning så du satt spikat och raggade småtjejer på Lunar

din skummis


Japp, fjorton bast gammal träffade jag tjejer på löpande band via lunarstorm! ;)

Vid ett par tillfällen så såg tjejen i verkligheten verkligen inte ut som på bilderna, i båda dessa fallen har jag faktiskt träffat dessa tjejers kompisar i efterhand!! ^^ ^^
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 9 2012 04:04pm
Quote (Fil @ 9 Jun 2012 22:50)
Hade inte heller playahead ;P


Var kanske nån grej för stockholmare då..
Annars hamsterpaj! inte för att träffa folk.. det gör jag dock inte många ställen, ett par från någon sajt jag inte minns namnet på dock när jag var yngre, varav en av mina bästa tjejpolare än.. men hamsterpaj upptäckte jag umade för första gången! typ d2 forumdelen.. pro.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 9 2012 04:15pm
urrk redig fylla man fick sig ikväöll

dom där lsaktrisshotsen fick man typ diarre av sen fick man inte tag i en taxi...

aja natten är ung och ska sova ut detta skit man fick i sigg

godnatt tjeejer

This post was edited by Intenso8 on Jun 9 2012 04:18pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 9 2012 04:41pm
Quote (SCXiao @ 9 Jun 2012 20:35)
Playahead var i princip bara för stockholmare, ungefär som apberget som bara var för norrlänningar :P



Träffade ju så jävla sköna människor där, fast sidan stängde ner förra hösten har jag kontakt med många därifrån än idag :P

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/228877_262907953724338_8165923_n.jpg

Träffen i Göteborg, några utav oss som var på Liseberg B)



sicken puma till vänster! inte varje dag man ser valkar på knäskålarna
Go Back To Svenska Topic List
Prev1188818891890189118925001Next
Closed New Topic New Poll