☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
1886
1887
1888
1889
1890
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624536
Replies: 50000
Track Topic
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#18871
Jun 9 2012 09:50am
Quote (Svartermetalisk @ 9 Jun 2012 17:45)
Nu ska jag pallra mig till ett hushåll som har en tv och kolla fotbollen!
mycket bra =)
Starkt
Hoppas på en sjukt bra match trots att Klose inte skulle va med (om jag inte läste fel).
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#18872
Jun 9 2012 09:50am
Quote (PlaaD @ 9 Jun 2012 17:42)
Använder tyvärr inte Spotify, använder Grooveshark istället
Roger Pontare & Nordman är ju nr.1 när det kommer till allsång i alla fall
Absolut, det är bra grejer!
Känns som jag kommer få ihop något schyst
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,333.17
#18873
Jun 9 2012 10:05am
Erkänn att du "sjöng" texten när du läste den
orvars
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold
:
0.00
#18874
Jun 9 2012 10:22am
Quote (SCXiao @ 9 Jun 2012 18:05)
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4431839_460s.jpg
Erkänn att du "sjöng" texten när du läste den
jag läste 2 första, sen gick jag tillbaka och sjöng texten istället
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#18875
Jun 9 2012 10:32am
Undrar över facebook och spotify, händelserna de mailar för.
Varför i helvete skulle jag vilja ha ett mail när någon prenumererar på en av mina spelningslistor?!?
Wat i dont even..
This post was edited by Fil on Jun 9 2012 10:35am
Marcusd0
Member
Posts: 205,356
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,472.97
#18876
Jun 9 2012 11:11am
D
U
B
S
T
E
P
D
U
B
S
T
E
P
D
U
B
S
T
E
P
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#18877
Jun 9 2012 11:51am
helvete alla odds dog med danskjävlarna..
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,333.17
#18878
Jun 9 2012 01:34pm
Quote
Varför skulle jag hålla käften jävla peddo! Sluta hacka på yngre. Jag har inte ens snackat med dig och du bara klagar över något som inte ens jag har sagt. Sluta att skriva sånt för du är inte rolig och du är inte cool!
Sluta kaxa upp dig mot emmiizh hon har fan Inte gjort dig något. Om du kaxar mot en i 1:an på gymnasiet så kaxar du mot alla på gymnasiet. // alla på skolan!
Internet just got serious
fotosyntEz
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold
:
1.36
#18879
Jun 9 2012 01:38pm
wopwop
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#18880
Jun 9 2012 01:42pm
Var sugen på att öppna ytterligare en whisky idag. Men jag avstod och valde att plocka fram min auchentoshan valinch (cask strength), 4cl whisky och 3 teskedar vatten i, alltså 1,5 cl vatten ~
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
1886
1887
1888
1889
1890
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact