d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1188318841885188618875001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 8 2012 10:12pm
Quote (berhemuli @ 9 Jun 2012 04:05)
Hade tydligen misslyckats med o dö ^^



hoppas den jäveln vart tåg-lobitomerad då...

va som en snubbe i piteå som skulle ta livet av mig... sköt sig i skallen med en spikpistol som man avlivar grisar å skit med

men det roliga är att han vart stum/förlamad istället
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 9 2012 03:48am
Quote (berhemuli @ 9 Jun 2012 06:05)
Hade tydligen misslyckats med o dö ^^


Hoppas han blir förlamad, enda man förtjänar när man förstör andras liv i samband med att man tar sitt eget imo
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 9 2012 04:43am
Det är väl DHS nu va ?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 9 2012 04:52am
a
Quote (Chefen @ Jun 9 2012 02:59am)
ush.. vilka är det som plockar upp de egentligen?

E/ förstår inte varför dom inte söker hjälp istället.. alternativ överdoserar sömntabletter eller liknande


Man blir en grönsak om man överlever det, dessutom är det krångligt att ta reda på exakt hur mycket man behöver för att med 100 % säkerhet dö.

Det är inte som att dom skriver på för packningen "du som vill dö, ta 7 stycken för varje 10 kilo du väger och blanda med vatten"

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 9 2012 04:52am
Idag ska jag: Dammsuga, gymma, tvätta kläder samt kolla fotbollen.

str0nk str0nk
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 9 2012 04:54am
Quote (Svartermetalisk @ Jun 9 2012 11:52am)
Idag ska jag: Dammsuga, gymma, tvätta kläder samt kolla fotbollen.

str0nk str0nk


Damsuga, diska, tvätta kläder
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 9 2012 04:56am
Quote (Kerzhakov @ Jun 9 2012 11:54am)
Damsuga, diska, tvätta kläder


Det är inte lätt att vara ungkarl
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 9 2012 04:57am
Quote (Svartermetalisk @ Jun 9 2012 11:56am)
Det är inte lätt att vara ungkarl


Hade vart helt ok om bara disken diska sig själv...
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 9 2012 04:58am
Quote (Kerzhakov @ Jun 9 2012 11:57am)
Hade vart helt ok om bara disken diska sig själv...


XD

Amen
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jun 9 2012 05:04am
Quote (Svartermetalisk @ 9 Jun 2012 12:52)
Idag ska jag: Dammsuga, gymma, tvätta kläder samt kolla fotbollen.

str0nk str0nk


Diska, laga mat, dricka öl
Go Back To Svenska Topic List
Prev1188318841885188618875001Next
Closed New Topic New Poll