d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1188218831884188518865001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 8 2012 07:59pm
Quote (berhemuli @ 9 Jun 2012 01:06)
Igen någon som hoppat framför tåget, i slussen denna gång.. kan dom inte hålla sig på plattformen?



ush.. vilka är det som plockar upp de egentligen?

E/ förstår inte varför dom inte söker hjälp istället.. alternativ överdoserar sömntabletter eller liknande



This post was edited by Chefen on Jun 8 2012 08:01pm
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 8 2012 08:07pm
Quote (berhemuli @ 9 Jun 2012 03:06)
Igen någon som hoppat framför tåget, i slussen denna gång.. kan dom inte hålla sig på plattformen?


:/ fan va trökigt.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 8 2012 08:08pm
Quote (Nickeee @ 9 Jun 2012 02:07)
:/ fan va trökigt.



Quote (Nickeee @ 9 Jun 2012 02:04)
tar det imorgon, np.

höööörs.


sov pojkspoling :angry:
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 8 2012 08:11pm
Quote (Chefen @ 9 Jun 2012 04:08)
sov pojkspoling  :angry:


Jasså
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 8 2012 08:31pm
Quote (Chefen @ 9 Jun 2012 03:59)
ush.. vilka är det som plockar upp de egentligen?

E/ förstår inte varför dom inte söker hjälp istället.. alternativ överdoserar sömntabletter eller liknande


Brandkår samt trafikledare, eller ja brandkår böjer upp tåget om det så behövs, typ hjulen osv.. och trafikledare övervakar, tror det är ambulanspersonal+brandkår som sen tar upp kroppen eller bitarna..
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 8 2012 08:43pm
natti
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 8 2012 09:40pm
Quote (SCXiao @ 8 Jun 2012 23:34)
5 User(s) are reading this topic (0 Guests and 1 Anonymous): berhemuli, Makta, Svartermetalisk, sturm

Hej


Akta dig, jag har brunt bälte i Nazism! \ :angry:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 8 2012 09:43pm
Quote
"I Svergie var homosexualitet förbjudet fram till 1944, och det var sjukdomsberättigat(Du kunde altså ringa chefen o säga. Jag kommer inte idag, känner mig lite bög.)"


:lol:
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 8 2012 09:49pm
Quote (Marcusd0 @ 9 Jun 2012 04:43)
natti


natt!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 8 2012 10:05pm
Quote (berhemuli @ 9 Jun 2012 03:06)
Igen någon som hoppat framför tåget, i slussen denna gång.. kan dom inte hålla sig på plattformen?


Hade tydligen misslyckats med o dö ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1188218831884188518865001Next
Closed New Topic New Poll