d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1188018811882188318845001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 8 2012 03:52pm
Quote (SCXiao @ Jun 8 2012 10:47pm)
Vad upp? B)


inget spännande :D

Har kollat båda EM matcherna som gick ikväll ska väl sova snart.

själv?
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Jun 8 2012 03:55pm
Quote (snoramej @ 8 Jun 2012 23:52)
Mkay, trist!


Indeed, dock rätt skönt att inte fastna i ett spel iochmed att jag ska jobba hela sommaren :P


Quote (Svartermetalisk @ 8 Jun 2012 23:52)
inget spännande :D

Har kollat båda EM matcherna som gick ikväll ska väl sova snart.

själv?


Quote (Svartermetalisk @ 8 Jun 2012 23:52)
inget spännande :D

Har kollat båda EM matcherna som gick ikväll ska väl sova snart.

själv?


Meh, fotboll som är så tråkigt :angel: hockey och handboll är >>>>

Jag sitter bara hemma och chillar B) provade lyckan på chatroulette nyss men ingen sötnos som ville prata med mig, bara camrunkare :(
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 8 2012 04:01pm
Quote (SCXiao @ Jun 8 2012 10:55pm)
Meh, fotboll som är så tråkigt :angel: hockey och handboll är >>>>

Jag sitter bara hemma och chillar B) provade lyckan på chatroulette nyss men ingen sötnos som ville prata med mig, bara camrunkare :(


Jag håller faktiskt med om att fotboll inte är någon höjdare men så fort det blir EM / VM taggar jag som fan, kollar varenda match.

Måste ju vara ganska standard med bara camrunkare på chatroulette? :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 8 2012 04:03pm
Quote (Svartermetalisk @ 9 Jun 2012 00:01)
Jag håller faktiskt med om att fotboll inte är någon höjdare men så fort det blir EM / VM taggar jag som fan, kollar varenda match.

Måste ju vara ganska standard med bara camrunkare på chatroulette? :D


Fotboll i sig är intressant för mig, men em/vm brukar jag inte bry mig om.. Dock nu när jag lirar sportbetting så glor jag på typ varje match.. Och speciellt nu när vi har vår EM tippar tävling på gång.. träffade förövrigt idag 1-1 mellan polen-grekland och hade 3-1 på ryssland matchen men jävlarna gör 4-1! :@
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 8 2012 04:04pm
Quote (berhemuli @ Jun 8 2012 11:03pm)
Fotboll i sig är intressant för mig, men em/vm brukar jag inte bry mig om.. Dock nu när jag lirar sportbetting så glor jag på typ varje match.. Och speciellt nu när vi har vår EM tippar tävling på gång..  träffade förövrigt idag 1-1 mellan polen-grekland  och hade 3-1 på ryssland matchen men jävlarna gör 4-1! :@


Aj den är sur :D
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Jun 8 2012 04:04pm
Quote (Svartermetalisk @ 9 Jun 2012 00:01)
Jag håller faktiskt med om att fotboll inte är någon höjdare men så fort det blir EM / VM taggar jag som fan, kollar varenda match.

Måste ju vara ganska standard med bara camrunkare på chatroulette? :D


Jag tycker fotboll är alldeles för segt och långtråkigt, ska väl kanske se några utav sveriges matcher men annars pallar jag inte :P

Haha jo, tre av fem är väl runkare/spännisar men ibland hittar man sötnosar eller sköna människor också :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 8 2012 04:13pm
Quote (SCXiao @ Jun 8 2012 11:04pm)
Jag tycker fotboll är alldeles för segt och långtråkigt, ska väl kanske se några utav sveriges matcher men annars pallar jag inte :P

Haha jo, tre av fem är väl runkare/spännisar men ibland hittar man sötnosar eller sköna människor också :D


Tungt tungt :D

I wouldn't know, har aldrig provat det där.

Hade dock en IRL polare för några år sedan som var chef på att plocka upp brudar på Lunar så det kanske inte är så dumt, han hade nya kjoltyg från alla möjliga håll och kanter på besök titt som tätt :D

På tal om ingenting tycker jag denna bilden jag hittade på 4chan var sjukt bra

Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Jun 8 2012 04:16pm
Quote (Svartermetalisk @ 9 Jun 2012 00:13)
Tungt tungt :D

I wouldn't know, har aldrig provat det där.

Hade dock en IRL polare för några år sedan som var chef på att plocka upp brudar på Lunar så det kanske inte är så dumt, han hade nya kjoltyg från alla möjliga håll och kanter på besök titt som tätt :D

På tal om ingenting tycker jag denna bilden jag hittade på 4chan var sjukt bra

http://images.4chan.org/b/src/1339124317811.png


Haha, så sent som förra sommaren satt jag och en polare på chatroulette, rätt som det var började vi snacka med en kille som rökte på, visade sig att han också bodde i Växjö där vi var och festade, det slutade med att vi drog ut och träffade honom, han hade röka och vi hade dricka :P Vi satt ute fram till på förmiddagen ungefär, riktigt nice var det :P

Haha jag såg också den där bilden, riktigt klockren :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 8 2012 04:21pm
Quote (SCXiao @ Jun 8 2012 11:16pm)
Haha, så sent som förra sommaren satt jag och en polare på chatroulette, rätt som det var började vi snacka med en kille som rökte på, visade sig att han också bodde i Växjö där vi var och festade, det slutade med att vi drog ut och träffade honom, han hade röka och vi hade dricka :P Vi satt ute fram till på förmiddagen ungefär, riktigt nice var det :P

Haha jag såg också den där bilden, riktigt klockren :D


Oh jävlar vad osannolikt.

Sjukt kul dock, sånt där glömmar man inte i första taget.
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Jun 8 2012 04:23pm
Quote (Svartermetalisk @ 9 Jun 2012 00:21)
Oh jävlar vad osannolikt.

Sjukt kul dock, sånt där glömmar man inte i första taget.


Mjo chansen är ju astronomiskt liten men plötsligt händer det :D Sommarminne #1

Polaren jag var med bor dock inte här utan han var och hälsade på en gemensam vän som vi har (som skulle jobba på förmiddagen, vi hälsade på henne på jobbet på vägen hem lol) så vi har inte kunnat göra om det :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev1188018811882188318845001Next
Closed New Topic New Poll