d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1187918801881188218835001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Jun 8 2012 03:36pm
Quote (Svartermetalisk @ 8 Jun 2012 23:25)
Du borde kolla :D

Sc2 alltid str0nk även om man inte orkar lira


Hej
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 8 2012 03:39pm
Quote (SCXiao @ Jun 8 2012 10:36pm)
Hej


Tjenare

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 8 2012 03:39pm
Quote (SCXiao @ 8 Jun 2012 23:13)
Sakta men säkert bro B) vi träffas när vi hinner osv, hon jobbar ju på annan ort så hon bor där mesta delen av tiden

e; Jag skrev ju här för ett tag sen att en annan snubbe var mer eller mindre besatt av henne, hon rådissar honom nu :D


Aa nice.

Quote (Svartermetalisk @ 8 Jun 2012 23:25)
Du borde kolla :D

Sc2 alltid str0nk även om man inte orkar lira


Om jag satt på skype med dig så kanske jag hade glott
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 8 2012 03:40pm
Quote (snoramej @ Jun 8 2012 10:39pm)
Aa nice.



Om jag satt på skype med dig så kanske jag hade glott


Hade det startat någon vettig tid hade jag inte bangat =D

Nu lär jag inte ens kolla =(
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 8 2012 03:41pm
Quote (Svartermetalisk @ 8 Jun 2012 23:40)
Hade det startat någon vettig tid hade jag inte bangat =D

Nu lär jag inte ens kolla =(


Aww.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 8 2012 03:47pm
Quote (snoramej @ Jun 8 2012 10:41pm)
Aww.


=D

Inte värt att sova hela dagen imorrn för att kunna sitta och kämpa för att inte somna framför MLG, fuck dat ligger hellre o steker i solen när det är ljust tbh ;D


Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Jun 8 2012 03:47pm
Quote (Svartermetalisk @ 8 Jun 2012 23:39)
Tjenare


Vad upp? B)

Quote (snoramej @ 8 Jun 2012 23:39)
Aa nice.



Om jag satt på skype med dig så kanske jag hade glott


I know right :blush:

Jag bangar inte på skype ikväll bros B)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 8 2012 03:50pm
Quote (Svartermetalisk @ 8 Jun 2012 23:47)
=D

Inte värt att sova hela dagen imorrn för att kunna sitta och kämpa för att inte somna framför MLG, fuck dat ligger hellre o steker i solen när det är ljust tbh ;D


aa sant. Tänkte också lägga mig snart! :p

Quote (SCXiao @ 8 Jun 2012 23:47)
I know right :blush:

Jag bangar inte på skype ikväll bros B)


Ska dock lägga mig tidigt ikväll =(

Har du börjat lira D3 än? :)

This post was edited by snoramej on Jun 8 2012 03:51pm
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Jun 8 2012 03:51pm
Quote (snoramej @ 8 Jun 2012 23:50)
aa sant. Tänkte också lägga mig snart! :p



Ska dock lägga mig tidigt ikväll =(

Har du börjat lira D3 än? =)


:chicken:

Nää har fortfarande ingen dator som pallar det :P
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 8 2012 03:52pm
Quote (SCXiao @ 8 Jun 2012 23:51)
:chicken:

Nää har fortfarande ingen dator som pallar det :P


Mkay, trist!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1187918801881188218835001Next
Closed New Topic New Poll