Quote (Svartermetalisk @ 8 Jun 2012 23:47)
=D
Inte värt att sova hela dagen imorrn för att kunna sitta och kämpa för att inte somna framför MLG, fuck dat ligger hellre o steker i solen när det är ljust tbh ;D
aa sant. Tänkte också lägga mig snart!

Quote (SCXiao @ 8 Jun 2012 23:47)
I know right

Jag bangar inte på skype ikväll bros

Ska dock lägga mig tidigt ikväll =(
Har du börjat lira D3 än?
This post was edited by snoramej on Jun 8 2012 03:51pm