d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1187188189190191404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 13 2013 04:45pm
Quote (LiiMule @ 13 Nov 2013 22:28)
Wow, jag trodde det var Portugal de skulle möta :O


Varför skrev jag Argentina?

Lol.
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 15 2013 03:43pm
Tja Subbbers! Zeal Paladin, vilket vapen ska jag köra då?

Körde ju mest hammerpala när man körde paladin förut, inte mycket FoH eller Zealer. Till Zeal Paladin vilket vapen vill man ha? Är det grief eller nåt annat?

Tkack ~
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Nov 16 2013 02:13am
Quote (Litttle_Brother @ Nov 15 2013 10:43pm)
Tja Subbbers! Zeal Paladin, vilket vapen ska jag köra då?

Körde ju mest hammerpala när man körde paladin förut, inte mycket FoH eller Zealer. Till Zeal Paladin vilket vapen vill man ha? Är det grief eller nåt annat?

Tkack ~


Grief
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 17 2013 02:29pm
Hur länge håller en vanlig Realm Down i sig?
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 17 2013 02:29pm
Quote (Litttle_Brother @ 17 Nov 2013 21:29)
Hur länge håller en vanlig Realm Down i sig?


5 minuter till 1 månad
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 17 2013 02:33pm
Quote (Ekaan @ 17 Nov 2013 21:29)
5 minuter till 1 månad


Jaha, varierade de så mycket. Det minns jag inte.


Men det var ju nånting som man kunde göra, om man ändrade sitt ip så vare nåt som försvann?
Var det Realm Down eller var det nåt annat jag tänker på? (Ja detta var inom D2)
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 916.62
Nov 17 2013 02:35pm
Quote (Litttle_Brother @ 17 Nov 2013 21:29)
Hur länge håller en vanlig Realm Down i sig?


Chilla och försök inte logga in så ofta, ju mer du försöker desto längre håller det i sig
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 17 2013 02:38pm
Quote (SCXiao @ 17 Nov 2013 21:35)
Chilla och försök inte logga in så ofta, ju mer du försöker desto längre håller det i sig


Jo.

Loggade dock in på reflex alldeles nyss pga ett trade, och då var det uppe igen :D
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Nov 17 2013 03:16pm
Quote (Giraff @ 17 Nov 2013 00:38)
Fniss, fimpade nyss Andy med soloplayed selffound nostatted gubbe på b.net.
#assasoop #svårtspel


Tog nyss Baal. :C
Börjar nästan kännas lite väl OP.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1187188189190191404Next
Add Reply New Topic New Poll