d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11871881891901911131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 2 2011 11:21am
Quote (umade @ 2 Mar 2011 18:02)
Vad tycker ni om Lux?


jag älskar lux gjorde så att jag fick 5-0 sen så fick jag inte först pick längre och inte lux då gick jag ner
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 2 2011 11:23am
Quote (umade @ 2 Mar 2011 18:02)
Vad tycker ni om Lux?


4/10

Quote (eviilution @ 2 Mar 2011 18:19)
Är det hon som spelar banjo? Nä men en sån där bögig harpa? Eller är lux den som kastar stun? Isåfall är hon ganska nice.


Nej, det är Sona.

Lux har snare, inte stun.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Mar 2 2011 11:25am
Quote (eviilution @ Mar 2 2011 07:19pm)
Är det hon som spelar banjo? Nä men en sån där bögig harpa? Eller är lux den som kastar stun? Isåfall är hon ganska nice.


Miss Fortune.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 2 2011 08:30pm
Första gången man drog ett 3v4 i ranked då ^^
Btw vi vann

Älskar mina saker ^^

Tabi
2 x warmogs
2 x FoN
Atmas

gg skada!
Member
Posts: 1,147
Joined: Jan 15 2011
Gold: 80.00
Mar 2 2011 08:32pm
funderar på att tästa detta spelet... men vet inte om det är nå kulT^^^^^^^^^^
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Mar 2 2011 11:01pm
Quote (eWaste @ Mar 2 2011 02:57pm)
är nya championen bra?

nytt najs skin till katarina <3


han verkar lite op..... slow, stun, o sin bur har han ju
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Mar 3 2011 12:51am
Quote (1944 @ 3 Mar 2011 02:32)
funderar på att tästa detta spelet... men vet inte om det är nå kulT^^^^^^^^^^


beror väl på va du gillar för spel :)
och hur bra du är :P
Member
Posts: 1,147
Joined: Jan 15 2011
Gold: 80.00
Mar 3 2011 04:29am
Quote (swewik @ Mar 3 2011 07:51am)
beror väl på va du gillar för spel :)
och hur bra du är :P


har inte spelat mycket strategi och sådant i mina dagar men vet inte om man
kan kalla detta strategi... diablo har jag ju spelat ett par år men, är väl inte
samma sak på långa vägar kanske.
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Mar 3 2011 04:37am
Körde en karthus (ranked ofc) 19/5/9 :D

Var ett tag sen man körde han, gick ändå helt OK.

Vi hade en helt mentalt efterbliven xin xhao som hade 0/12 -_-'

Vann cuz carried by d0.
Member
Posts: 162
Joined: Sep 13 2010
Gold: 0.00
Mar 3 2011 06:55am
Quote (umade @ Mar 2 2011 07:02pm)
Vad tycker ni om Lux?


awesome, jag är kung med lux.
Go Back To Svenska Topic List
Prev11871881891901911131Next
Add Reply New Topic New Poll