Quote (snoramej @ 8 Jun 2012 22:57)
Inte ok.'
Men fan Óli, hur gick det med den där söta bruden?
Sakta men säkert bro

vi träffas när vi hinner osv, hon jobbar ju på annan ort så hon bor där mesta delen av tiden
e; Jag skrev ju här för ett tag sen att en annan snubbe var mer eller mindre besatt av henne, hon rådissar honom nu
This post was edited by SCXiao on Jun 8 2012 03:17pm