d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1187818791880188118825001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 8 2012 12:07pm
Ajuste, MLG börjar klockan 02.00

Time zone'd
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 8 2012 12:15pm
händer världen?

This post was edited by ChingeR on Jun 8 2012 12:15pm
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Jun 8 2012 12:20pm
Quote (Giraff @ 8 Jun 2012 20:06)
Orka bada i glödlampor och öl


Måste ju se vad jag gör när jag badar i ölen :blush:


Fy helvete vad blöt jag är, årets värsta regnskur kom såklart når jag gått ~100 meter, har drygt 2km till ica -_-
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 8 2012 01:56pm
Quote (Svartermetalisk @ 8 Jun 2012 20:07)
Ajuste, MLG börjar klockan 02.00

Time zone'd


Lolol

MLG har jag inte sett på på en väldigt lång tid =(
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Jun 8 2012 01:56pm
Quote (snoramej @ 8 Jun 2012 21:56)
Lolol

MLG har jag inte sett på på en väldigt lång tid =(


MLG = Min Lilla Gummisnopp? Har du inte sett den på en väldigt lång tid så har du nog tryckt in den lite för långt :blush:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 8 2012 01:57pm
Quote (SCXiao @ 8 Jun 2012 21:56)
MLG = Min Lilla Gummisnopp? Har du inte sett den på en väldigt lång tid så har du nog tryckt in den lite för långt :blush:


Ja, den är alldeles för djupt inne i din mammas rumpa :angry:
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Jun 8 2012 01:59pm
Quote (snoramej @ 8 Jun 2012 21:57)
Ja, den är alldeles för djupt inne i din mammas rumpa :angry:


Hon kan fan behöva en tror jag, vissa kvällar är hon mer emo än jag och då är det illa
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 8 2012 02:57pm
Quote (SCXiao @ 8 Jun 2012 21:59)
Hon kan fan behöva en tror jag, vissa kvällar är hon mer emo än jag och då är det illa


Inte ok.'

Men fan Óli, hur gick det med den där söta bruden?

This post was edited by snoramej on Jun 8 2012 02:57pm
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Jun 8 2012 03:13pm
Quote (snoramej @ 8 Jun 2012 22:57)
Inte ok.'

Men fan Óli, hur gick det med den där söta bruden?


Sakta men säkert bro B) vi träffas när vi hinner osv, hon jobbar ju på annan ort så hon bor där mesta delen av tiden

e; Jag skrev ju här för ett tag sen att en annan snubbe var mer eller mindre besatt av henne, hon rådissar honom nu :D

This post was edited by SCXiao on Jun 8 2012 03:17pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 8 2012 03:25pm
Quote (snoramej @ Jun 8 2012 08:56pm)
Lolol

MLG har jag inte sett på på en väldigt lång tid =(


Du borde kolla :D

Sc2 alltid str0nk även om man inte orkar lira
Go Back To Svenska Topic List
Prev1187818791880188118825001Next
Closed New Topic New Poll