d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1187718781879188018815001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,463
Joined: Apr 28 2009
Gold: 0.00
Jun 8 2012 10:09am
Quote (Fil @ 8 Jun 2012 15:24)
Over 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!


15 lakan här b)
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 8 2012 10:44am
Why no me has 19k :(
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Jun 8 2012 11:16am
Stekt fläskkarré med finhackade frästa champinjoner/lök/paprika och potatisklyftor :drool:
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 8 2012 11:17am
Quote (SCXiao @ 8 Jun 2012 19:16)
Stekt fläskkarré med finhackade frästa champinjoner/lök/paprika och potatisklyftor :drool:


10/10. Hoppas det är vitlöksfrästa champinjoner. :3
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 8 2012 11:17am
Quote (SCXiao @ Jun 8 2012 06:16pm)
Stekt fläskkarré med finhackade frästa champinjoner/lök/paprika och potatisklyftor :drool:


Sitter och är hungrig _/
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Jun 8 2012 11:19am
Quote (Marcusd0 @ 8 Jun 2012 19:17)
10/10. Hoppas det är vitlöksfrästa champinjoner. :3


Nah, stekte köttet i extra mycket fett och kryddade extra mycket, fräste grönsakerna i resten av det kryddade fettet sen. Hade dock vitlökssmör på köttet B)


Quote (Kerzhakov @ 8 Jun 2012 19:17)
Sitter och är hungrig _/


Har ytterligare en portion i kylen samt kålpudding i frysen :D
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 8 2012 11:34am
Quote (SCXiao @ 8 Jun 2012 19:19)
Nah, stekte köttet i extra mycket fett och kryddade extra mycket, fräste grönsakerna i resten av det kryddade fettet sen. Hade dock vitlökssmör på köttet B)




Har ytterligare en portion i kylen samt kålpudding i frysen :D


Låter nice :thumbsup:
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Jun 8 2012 11:39am
Quote (SCXiao @ Jun 8 2012 06:16pm)
Stekt fläskkarré med finhackade frästa champinjoner/lök/paprika och potatisklyftor :drool:


blev inte dåligt hungrig nu >_>
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Jun 8 2012 11:45am
Quote (d0oh @ 8 Jun 2012 19:39)
blev inte dåligt hungrig nu >_>


:angel:

Nu ska jag gå och köpa glödlampor och öl, sedan städa färdigt inne på badrummet och avsluta kvällen med ett bad B)
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jun 8 2012 12:06pm
Quote (SCXiao @ 8 Jun 2012 19:45)
:angel:

Nu ska jag gå och köpa glödlampor och öl, sedan städa färdigt inne på badrummet och avsluta kvällen med ett bad B)


Orka bada i glödlampor och öl
Go Back To Svenska Topic List
Prev1187718781879188018815001Next
Closed New Topic New Poll