Quote (berhemuli @ 7 Jun 2012 23:58)
Jo fast då skulle man kanske få se på när snuten pucklar på dom lite.. lite fotbollsmässigt..
Förövrigt komiskt när man sitter på en slutstation.. sista tåget mot stan går om 1minut, sen är det bara ankommande tåg i 1timme innan jag får stänga stationen.. så i princip har jag rast i en timme, enda grejen jag kan tvingas göra är att nån tänder på en papperskorg eller fastnar i hissen typ..
Lol sista tåget kommer in 01.27.. ska alltså sitta i i över en timme o bara vänta.. haha.. aja tur att jag har datorn..
