d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1187518761877187818795001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 7 2012 04:20pm
Quote (berhemuli @ 7 Jun 2012 23:58)
Jo fast då skulle man kanske få se på när snuten pucklar på dom lite.. lite fotbollsmässigt..







Förövrigt komiskt när man sitter på en slutstation..  sista tåget mot stan går om 1minut, sen är det bara ankommande tåg i 1timme innan jag får stänga stationen.. så i princip har jag rast i en timme, enda grejen jag kan tvingas göra är att nån tänder på en papperskorg eller fastnar i hissen typ..



Lol sista tåget kommer in 01.27.. ska alltså sitta i i över en timme o bara vänta.. haha.. aja tur att jag har datorn.. :D
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Jun 7 2012 05:17pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 7 2012 05:20pm
Fyfan vad jag älskar Top Gear :lol:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 7 2012 05:53pm
haha vart nå alkis som vägrade tro på mig att tågen slutat gå när jag skulle stänga o sa till mig "gå o googla på det, jag är säker på att jag har rätt att tågen slutar gå 03.00 på vardagar" jag sa bara jahopp, gick iväg o ringde väktarna som hämta ut han då.. ^^
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Jun 7 2012 05:56pm
Quote (berhemuli @ 8 Jun 2012 01:53)
haha vart nå alkis som vägrade tro på mig att tågen slutat gå när jag skulle stänga o sa till mig "gå o googla på det, jag är säker på att jag har rätt att tågen slutar gå 03.00 på vardagar"  jag sa bara jahopp, gick iväg o ringde väktarna som hämta ut han då.. ^^


Slå honom i bigen >
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 7 2012 06:39pm
hemma från balen nu fan, student imöra.
fan upp kl 8 eller nå. fan tidigt :P
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 7 2012 07:40pm
Natti
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 7 2012 11:58pm
Quote (Svartermetalisk @ Jun 7 2012 10:11pm)
Aa det var str0nk :D

Spelar du sax?

Lännka något du spelat in brush =)


I do :)

Spelade in diablo temat förut, men fyfan va kasst det blev :D

Antar att saxofon inte är det mest passande instrument för just diablo musik :rolleyes:

This post was edited by Orvar on Jun 7 2012 11:58pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 8 2012 02:20am
Haha älskar att alla kompisar man har som bor inne i stan lägger upp whinestatusar om att studenterna fuckar deras sömn :D

E: Man blir fasen sugen på att ta studenten igen, saknar de fräscha brudarna på linjen :(

This post was edited by PlaaD on Jun 8 2012 02:35am
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 8 2012 02:36am
Känner sig sliten efter gårdagen, tror ja skippar alla som tar studenten och sitter med en kebabrulle och d3 istället B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1187518761877187818795001Next
Closed New Topic New Poll