d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1187418751876187718785001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 205,307
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 7 2012 03:24pm
Quote (Svartermetalisk @ 7 Jun 2012 23:14)
Svär bror


Gôtt
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 7 2012 03:25pm
Quote (Svartermetalisk @ 7 Jun 2012 23:06)
Min bror tog studenten idag så det blev meetup hemma hos päronen

släkt, farmor, gudfar med flickvän, gudfaderns morsa, mina bröder och 5 tjejkompisar till min bror var där :)

Bra käk, bra efterrätt, bra sälsskap

starkt!


Akta dig för Oli :rolleyes:

Lät strongt annars.
Alltså brukar man inte ta studenten på fredagar eller är det bara något jag inbillat mig? ''Halva'' swesub verkar ju tagit det under denna vecka.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Jun 7 2012 03:26pm
Hörde jag säl?

Member
Posts: 205,307
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 7 2012 03:28pm
Quote (SCXiao @ 7 Jun 2012 23:26)
Hörde jag säl?

http://ladderslasher.d2jsp.org/images/weapons/club.png


Quote (Marcusd0 @ 7 Jun 2012 18:42)
Köpt ny bil, reg skylten - SCX

Bump
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 7 2012 03:29pm
Quote (PlaaD @ 7 Jun 2012 23:25)
Akta dig för Oli  :rolleyes:

Lät strongt annars.
Alltså brukar man inte ta studenten på fredagar eller är det bara något jag inbillat mig? ''Halva'' swesub verkar ju tagit det under denna vecka.


Jag tog min på en onsdag.. Iofs ett antal år sen.. Hatar alla studentflak med dryga människor som kastar öl på folk o beter sig allmänt apigt.. Borde få meja ner dom med random bil.. Vore sweet.. Fan att allt roligt är straffbart i sverige..
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 7 2012 03:30pm
Quote (PlaaD @ Jun 7 2012 10:25pm)
Akta dig för Oli  :rolleyes:

Lät strongt annars.
Alltså brukar man inte ta studenten på fredagar eller är det bara något jag inbillat mig? ''Halva'' swesub verkar ju tagit det under denna vecka.


Aa nee, Min kusin tog i tisdags, min bror tog som bekant idag och två tjejer som var på middagen sa att dom skulle ta på måndag så det verkar vara spritt :)

Bra det imo, fatta om varenda avslutningsklass i hela Stockholm skulle tjoa runt på flak samtidigt, vilket jävla kaos :rofl:

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 7 2012 03:51pm
Quote (Svartermetalisk @ 7 Jun 2012 23:30)
Aa nee, Min kusin tog i tisdags, min bror tog som bekant idag och två tjejer som var på middagen sa att dom skulle ta på måndag så det verkar vara spritt :)

Bra det imo, fatta om varenda avslutningsklass i hela Stockholm skulle tjoa runt på flak samtidigt, vilket jävla kaos :rofl:


positiva vore att man kunde undvika just den dagen o vara ute, så slapp man se strö flak överallt under några veckor.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 7 2012 03:53pm
Quote (berhemuli @ Jun 7 2012 10:51pm)
positiva vore att man kunde undvika just den dagen o vara ute, så slapp man se strö flak överallt under några veckor.


Det är nog sant men jag tror att just den dagen hade blivit typ londonupploppen fast värre så endå inte värt det =D

En före detta kollega brukade stå och gorma "PÅ MÅNDAG ÄR NI ARBETSLÖSA ERA JÄVLAR" så fort han såg ett flak :d

Ruggigt stark
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 7 2012 03:58pm
Quote (Svartermetalisk @ 7 Jun 2012 23:53)
Det är nog sant men jag tror att just den dagen hade blivit typ londonupploppen fast värre så endå inte värt det =D

En före detta kollega brukade stå och gorma "PÅ MÅNDAG ÄR NI ARBETSLÖSA ERA JÄVLAR" så fort han såg ett flak :d

Ruggigt stark


Jo fast då skulle man kanske få se på när snuten pucklar på dom lite.. lite fotbollsmässigt..







Förövrigt komiskt när man sitter på en slutstation.. sista tåget mot stan går om 1minut, sen är det bara ankommande tåg i 1timme innan jag får stänga stationen.. så i princip har jag rast i en timme, enda grejen jag kan tvingas göra är att nån tänder på en papperskorg eller fastnar i hissen typ..

This post was edited by berhemuli on Jun 7 2012 04:10pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 7 2012 04:16pm
Quote (Svartermetalisk @ 7 Jun 2012 23:30)
Aa nee, Min kusin tog i tisdags, min bror tog som bekant idag och två tjejer som var på middagen sa att dom skulle ta på måndag så det verkar vara spritt :)

Bra det imo, fatta om varenda avslutningsklass i hela Stockholm skulle tjoa runt på flak samtidigt, vilket jävla kaos :rofl:


Ah rätt förståligt ändå, är ju lite skolor i Stockholm. Tycker det är kaos nog i Linköping under studenten.
Har förövrigt 2 personer som undrar om jag vill komma till deras student imorgon, en i Norrköping och en i stan, sa kanske till båda, båda säger; Ah va kul hörs imorrn då!
Vi kan ju låtsas att jag kommer :rofl:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1187418751876187718785001Next
Closed New Topic New Poll