Quote (Svartermetalisk @ 7 Jun 2012 23:30)
Aa nee, Min kusin tog i tisdags, min bror tog som bekant idag och två tjejer som var på middagen sa att dom skulle ta på måndag så det verkar vara spritt

Bra det imo, fatta om varenda avslutningsklass i hela Stockholm skulle tjoa runt på flak samtidigt, vilket jävla kaos

Ah rätt förståligt ändå, är ju lite skolor i Stockholm. Tycker det är kaos nog i Linköping under studenten.
Har förövrigt 2 personer som undrar om jag vill komma till deras student imorgon, en i Norrköping och en i stan, sa kanske till båda, båda säger; Ah va kul hörs imorrn då!
Vi kan ju låtsas att jag kommer