d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1187318741875187618775001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 7 2012 01:37pm
Facebook funkar inte ordentligt för mig, hur ska jag nu kunna veta om någon gillat en kommentar/bild/status? MORR GRYMT RAWR ARG
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jun 7 2012 02:11pm
Dra åt helvete så less jag börjar bli på allt som innefattar försäkringar. >_<
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 7 2012 02:18pm
Quote (PlaaD @ 7 Jun 2012 21:37)
Facebook funkar inte ordentligt för mig, hur ska jag nu kunna veta om någon gillat en kommentar/bild/status? MORR GRYMT RAWR ARG


GG
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 7 2012 02:19pm
Quote (PlaaD @ 7 Jun 2012 21:37)
Facebook funkar inte ordentligt för mig, hur ska jag nu kunna veta om någon gillat en kommentar/bild/status? MORR GRYMT RAWR ARG


Lol funkar inte i Chrome men funkar i Firefox
Quote (Marcusd0 @ 7 Jun 2012 22:18)
GG


This
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 7 2012 02:21pm
borde inte få straff om jag mördar nån på pendeln.. Folk borde bara hålla käften.. Iaf när jag har migrän...
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 7 2012 03:06pm
Min bror tog studenten idag så det blev meetup hemma hos päronen

släkt, farmor, gudfar med flickvän, gudfaderns morsa, mina bröder och 5 tjejkompisar till min bror var där :)

Bra käk, bra efterrätt, bra sälsskap

starkt!

Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 7 2012 03:08pm
Quote (Svartermetalisk @ Jun 7 2012 10:06pm)
Min bror tog studenten idag så det blev meetup hemma hos päronen

släkt, farmor, gudfar med flickvän, gudfaderns morsa, mina bröder och 5 tjejkompisar till min bror var där :)

Bra käk, bra efterrätt, bra sälsskap

starkt!


Stronk!

Anyway, blev tillfrågad om jag kunde spela lite sax på en gal1 snygg b-ruds skiva idag :o

Kunde dock inte då :(
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 7 2012 03:11pm
Quote (Orvar @ Jun 7 2012 10:08pm)
Stronk!

Anyway, blev tillfrågad om jag kunde spela lite sax på en gal1 snygg b-ruds skiva idag :o

Kunde dock inte då :(


Aa det var str0nk :D

Spelar du sax?

Lännka något du spelat in brush =)
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jun 7 2012 03:12pm
Ge fan i min öl.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 7 2012 03:14pm
Quote (Marcusd0 @ Jun 7 2012 10:12pm)
Ge fan i min öl.


Svär bror
Go Back To Svenska Topic List
Prev1187318741875187618775001Next
Closed New Topic New Poll