☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
1870
1871
1872
1873
1874
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624186
Replies: 50000
Track Topic
SCXiao
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
826.67
#18711
Jun 7 2012 08:02am
Quote (Ekaan @ 7 Jun 2012 16:00)
lmk stats
Smokie - I swear
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#18712
Jun 7 2012 08:02am
Quote (Charlieone @ Jun 7 2012 01:02pm)
e. kom på att jag borde inte tycka om dig heller, men har svårt för att vara långsur :/
Jag är #1 på att vara grinig på folk
Jag är fortfarande sur på Marlena för att hon käkade upp min Diesel t-shirt i nådens år 2006
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#18713
Jun 7 2012 08:43am
Quote (Svartermetalisk @ Jun 7 2012 03:02pm)
Jag är #1 på att vara grinig på folk
Jag är fortfarande sur på Marlena för att hon käkade upp min Diesel t-shirt i nådens år 2006
Marlena...?
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#18714
Jun 7 2012 08:51am
Quote (Orvar @ Jun 7 2012 03:43pm)
Marlena...?
Mitt ex, Charlieone vet vem det är.
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#18715
Jun 7 2012 09:00am
Quote (Svartermetalisk @ 7 Jun 2012 16:51)
Mitt ex, Charlieone vet vem det är.
Pics or it didn't happen
fotosyntEz
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold
:
1.36
#18716
Jun 7 2012 09:01am
FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!!!
SCXiao
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
826.67
#18717
Jun 7 2012 09:01am
Quote (Svartermetalisk @ 7 Jun 2012 16:02)
Jag är #1 på att vara grinig på folk
Jag är fortfarande sur på Marlena för att hon käkade upp min Diesel t-shirt i nådens år 2006
Käkade upp din t-shirt?
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#18718
Jun 7 2012 09:07am
Quote (PlaaD @ Jun 7 2012 04:00pm)
Pics or it didn't happen
När jag kommer hem isåfall
Quote (SCXiao @ Jun 7 2012 04:01pm)
Käkade upp din t-shirt?
Jag önskar jag skojade men nej, hon åt fan upp min t-shirt.
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#18719
Jun 7 2012 09:08am
Quote (fotosyntEz @ 7 Jun 2012 17:01)
FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!!!
#1 task efter man tagit studenten = posta på jsp
nämen gz
SCXiao
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
826.67
#18720
Jun 7 2012 09:09am
Quote (Svartermetalisk @ 7 Jun 2012 17:07)
Jag önskar jag skojade men nej, hon åt fan upp min t-shirt.
But why?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
1870
1871
1872
1873
1874
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact