d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1187018711872187318745001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Jun 7 2012 08:02am
Quote (Ekaan @ 7 Jun 2012 16:00)
lmk stats


Smokie - I swear
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 7 2012 08:02am
Quote (Charlieone @ Jun 7 2012 01:02pm)
:(

e. kom på att jag borde inte tycka om dig heller, men har svårt för att vara långsur :/


Jag är #1 på att vara grinig på folk

Jag är fortfarande sur på Marlena för att hon käkade upp min Diesel t-shirt i nådens år 2006

Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 7 2012 08:43am
Quote (Svartermetalisk @ Jun 7 2012 03:02pm)
Jag är #1 på att vara grinig på folk

Jag är fortfarande sur på Marlena för att hon käkade upp min Diesel t-shirt i nådens år 2006


Marlena...? :p
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 7 2012 08:51am
Quote (Orvar @ Jun 7 2012 03:43pm)
Marlena...? :p


Mitt ex, Charlieone vet vem det är.

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 7 2012 09:00am
Quote (Svartermetalisk @ 7 Jun 2012 16:51)
Mitt ex, Charlieone vet vem det är.


Pics or it didn't happen :ph34r:
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Jun 7 2012 09:01am
FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Jun 7 2012 09:01am
Quote (Svartermetalisk @ 7 Jun 2012 16:02)
Jag är #1 på att vara grinig på folk

Jag är fortfarande sur på Marlena för att hon käkade upp min Diesel t-shirt i nådens år 2006


Käkade upp din t-shirt? :unsure:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 7 2012 09:07am
Quote (PlaaD @ Jun 7 2012 04:00pm)
Pics or it didn't happen :ph34r:


När jag kommer hem isåfall :P

Quote (SCXiao @ Jun 7 2012 04:01pm)
Käkade upp din t-shirt? :unsure:


Jag önskar jag skojade men nej, hon åt fan upp min t-shirt.

Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jun 7 2012 09:08am
Quote (fotosyntEz @ 7 Jun 2012 17:01)
FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!!!



#1 task efter man tagit studenten = posta på jsp
nämen gz :D
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Jun 7 2012 09:09am
Quote (Svartermetalisk @ 7 Jun 2012 17:07)
Jag önskar jag skojade men nej, hon åt fan upp min t-shirt.


But why? :mellow:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1187018711872187318745001Next
Closed New Topic New Poll