☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev
1
186
187
188
189
190
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 96289
Replies: 4038
Track Topic
Giraff
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold
:
7,480.00
#1871
Nov 9 2013 05:13pm
Quote (Litttle_Brother @ 10 Nov 2013 01:07)
ty.
Varför ska man inte ha det?
Kör iaf inte classic om du menar icke-expansion.
Jag kör expansion/ladder/battle net, fast kör solo som om de vore single player.
För att man inte kan ge dem equipment, de följer inte till nästa act och de är allmänt värdekassa.
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#1872
Nov 9 2013 05:24pm
Quote (Giraff @ 10 Nov 2013 00:13)
För att man inte kan ge dem equipment, de följer inte till nästa act och de är allmänt värdekassa.
Aha, okej, då förstår jag.
har knappt kört classic, och de lät crap, ja.
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,009.62
#1873
Nov 10 2013 10:38am
Reset blir sen i år -
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10457495723?page=1#2
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#1874
Nov 10 2013 11:24am
Quote (SCXiao @ 10 Nov 2013 17:38)
Reset blir sen i år -
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10457495723?page=1#2
Jasså där ser man.
Aja, jag är fortfarande taggad på att köra med nån från lvl1
jag har dessutom flera bra svärd jag har gamblat fram för typ lvl 3-6 nåtning (riktigt starka för den lvln).
Det kan nån få om dom spelar typ barb/pala eller nåt
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#1875
Nov 10 2013 11:26am
Quote (Litttle_Brother @ Nov 10 2013 06:24pm)
Jasså där ser man.
Aja, jag är fortfarande taggad på att köra med nån från lvl1
jag har dessutom flera bra svärd jag har gamblat fram för typ lvl 3-6 nåtning (riktigt starka för den lvln).
Det kan nån få om dom spelar typ barb/pala eller nåt
Hur ser dina veckodagar ut?
Jobbar ev hela veckan ut, isåfall kan vi spela i helgen, eller nåt..
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#1876
Nov 10 2013 12:16pm
Quote (PhearCIII @ 10 Nov 2013 18:26)
Hur ser dina veckodagar ut?
Jobbar ev hela veckan ut, isåfall kan vi spela i helgen, eller nåt..
Jag jobbar deltid för tillfället, men är i princip alltid ledig helgen så.
Kan nog till helgen iaf.
Vore kul om vi kunde vara 3-4 stycken iaf, och fler än så skadar ju inte
ownyaah
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold
:
122,361.69
#1877
Nov 10 2013 01:57pm
d2
AwiT
Member
Posts: 15,004
Joined: May 24 2007
Gold
:
0.00
#1878
Nov 10 2013 04:23pm
Quote (Litttle_Brother @ Nov 10 2013 07:16pm)
Jag jobbar deltid för tillfället, men är i princip alltid ledig helgen så.
Kan nog till helgen iaf.
Vore kul om vi kunde vara 3-4 stycken iaf, och fler än så skadar ju inte
count me in! pma mig för skype eller liknande!
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#1879
Nov 13 2013 03:08pm
Btw till er som faktiskt vill spela då, kör helst nu till helgen så man kommer igång.
Och då röstar jag för antingen Fredag EFTER fotbollen (Sverige - argentina) eller att man tare på Lördag kväll typ. I "värsta fall" Söndag på dagen ifall de inte skulle passa Fredag/Lördag för er andra.
LiiMule
Member
Posts: 13,619
Joined: Jan 1 2011
Gold
:
3,515.00
#1880
Nov 13 2013 03:28pm
Quote (Litttle_Brother @ Nov 13 2013 10:08pm)
Btw till er som faktiskt vill spela då, kör helst nu till helgen så man kommer igång.
Och då röstar jag för antingen Fredag EFTER fotbollen (Sverige - argentina) eller att man tare på Lördag kväll typ. I "värsta fall" Söndag på dagen ifall de inte skulle passa Fredag/Lördag för er andra.
Wow, jag trodde det var Portugal de skulle möta
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
186
187
188
189
190
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact