d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1186187188189190404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Nov 9 2013 05:13pm
Quote (Litttle_Brother @ 10 Nov 2013 01:07)
ty.

Varför ska man inte ha det?
Kör iaf inte classic om du menar icke-expansion.
Jag kör expansion/ladder/battle net, fast kör solo som om de vore single player.


För att man inte kan ge dem equipment, de följer inte till nästa act och de är allmänt värdekassa.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 9 2013 05:24pm
Quote (Giraff @ 10 Nov 2013 00:13)
För att man inte kan ge dem equipment, de följer inte till nästa act och de är allmänt värdekassa.


Aha, okej, då förstår jag.

har knappt kört classic, och de lät crap, ja.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Nov 10 2013 10:38am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 10 2013 11:24am
Quote (SCXiao @ 10 Nov 2013 17:38)


Jasså där ser man.


Aja, jag är fortfarande taggad på att köra med nån från lvl1 :D

jag har dessutom flera bra svärd jag har gamblat fram för typ lvl 3-6 nåtning (riktigt starka för den lvln).
Det kan nån få om dom spelar typ barb/pala eller nåt :)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 10 2013 11:26am
Quote (Litttle_Brother @ Nov 10 2013 06:24pm)
Jasså där ser man.


Aja, jag är fortfarande taggad på att köra med nån från lvl1 :D

jag har dessutom flera bra svärd jag har gamblat fram för typ lvl 3-6 nåtning (riktigt starka för den lvln).
Det kan nån få om dom spelar typ barb/pala eller nåt :)


Hur ser dina veckodagar ut?
Jobbar ev hela veckan ut, isåfall kan vi spela i helgen, eller nåt..
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 10 2013 12:16pm
Quote (PhearCIII @ 10 Nov 2013 18:26)
Hur ser dina veckodagar ut?
Jobbar ev hela veckan ut, isåfall kan vi spela i helgen, eller nåt..


Jag jobbar deltid för tillfället, men är i princip alltid ledig helgen så.
Kan nog till helgen iaf.

Vore kul om vi kunde vara 3-4 stycken iaf, och fler än så skadar ju inte :)
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Nov 10 2013 01:57pm
d2 :cry:
Member
Posts: 15,004
Joined: May 24 2007
Gold: 0.00
Nov 10 2013 04:23pm
Quote (Litttle_Brother @ Nov 10 2013 07:16pm)
Jag jobbar deltid för tillfället, men är i princip alltid ledig helgen så.
Kan nog till helgen iaf.

Vore kul om vi kunde vara 3-4 stycken iaf, och fler än så skadar ju inte :)


count me in! pma mig för skype eller liknande!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 13 2013 03:08pm
Btw till er som faktiskt vill spela då, kör helst nu till helgen så man kommer igång.

Och då röstar jag för antingen Fredag EFTER fotbollen (Sverige - argentina) eller att man tare på Lördag kväll typ. I "värsta fall" Söndag på dagen ifall de inte skulle passa Fredag/Lördag för er andra.
Member
Posts: 13,619
Joined: Jan 1 2011
Gold: 3,515.00
Nov 13 2013 03:28pm
Quote (Litttle_Brother @ Nov 13 2013 10:08pm)
Btw till er som faktiskt vill spela då, kör helst nu till helgen så man kommer igång.

Och då röstar jag för antingen Fredag EFTER fotbollen (Sverige - argentina) eller att man tare på Lördag kväll typ. I "värsta fall" Söndag på dagen ifall de inte skulle passa Fredag/Lördag för er andra.


Wow, jag trodde det var Portugal de skulle möta :O
Go Back To Svenska Topic List
Prev1186187188189190404Next
Add Reply New Topic New Poll