d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11861871881891901131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Mar 1 2011 06:41am
Quote (031 @ 1 Mar 2011 12:02)
första ranked med mundo dvs ^^


aha^^ men säg de då <_<
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 2 2011 05:05am
5-0 blev 15-17


FY FAN FÖR RYSSAR OCH POLACKER UT MED SKITEN NU!!!!!
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 2 2011 06:05am
körde ett game med malphite igår, fick 11-3-27 och vi förlorade..
naabs på mitt laaaaag :(
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Mar 2 2011 08:22am
Quote (Nickeee @ 2 Mar 2011 13:05)
körde ett game med malphite igår, fick 11-3-27 och vi förlorade..
naabs på mitt laaaaag :(


27 assister och ni förlorade

hmmdogz
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Mar 2 2011 08:29am
Quote (ChingeR @ Mar 2 2011 02:22pm)
27 assister och ni förlorade

hmmdogz


sluta spela skitspel ching
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 2 2011 08:54am
Quote (ChingeR @ 2 Mar 2011 15:22)
27 assister och ni förlorade

hmmdogz


mina teammates hade 15+ deaths var.
förutom en som hade 9

This post was edited by Nickeee on Mar 2 2011 08:54am
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Mar 2 2011 08:57am
är nya championen bra?

nytt najs skin till katarina <3

This post was edited by eWaste on Mar 2 2011 08:58am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 2 2011 10:58am
Quote (Nickeee @ 2 Mar 2011 15:54)
mina teammates hade 15+ deaths var.
förutom en som hade 9


jag var sjukt bra den matchen men det nämnde du inte ofc.

vi hade en xin som sög hårt på laget, en olaf som gjorde typ inget? och en inte så bra janna heller ;/ (no offense Marcus)


Quote (eWaste @ 2 Mar 2011 15:57)
är nya championen bra?

nytt najs skin till katarina <3


den ser bra ut enligt champion spotlight.

och ultin ser op ut enlgit vissa.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Mar 2 2011 11:02am
Vad tycker ni om Lux?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 2 2011 11:19am
Quote (umade @ 2 Mar 2011 17:02)
Vad tycker ni om Lux?


Är det hon som spelar banjo? Nä men en sån där bögig harpa? Eller är lux den som kastar stun? Isåfall är hon ganska nice.
Go Back To Svenska Topic List
Prev11861871881891901131Next
Add Reply New Topic New Poll