Quote (Nickeee @ 2 Mar 2011 15:54)
mina teammates hade 15+ deaths var.
förutom en som hade 9
jag var sjukt bra den matchen men det nämnde du inte ofc.
vi hade en xin som sög hårt på laget, en olaf som gjorde typ inget? och en inte så bra janna heller ;/ (no offense Marcus)
Quote (eWaste @ 2 Mar 2011 15:57)
är nya championen bra?
nytt najs skin till katarina

den ser bra ut enligt champion spotlight.
och ultin ser op ut enlgit vissa.