d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1186618671868186918705001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 7 2012 03:52am
hej jag är sjuk.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 7 2012 04:04am
Quote (umade @ 7 Jun 2012 11:42)
Inte för Mikko.
När han får skatteåterbäring vet han att det betyder elände i en månad.
För då har han pengar att köpa alkohol för och då kommer 'niven fram från bälte, och då går ingen säker..


lol'd :D
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 7 2012 04:05am
Quote (Charlieone @ 7 Jun 2012 00:46)
tja kära dagboken!

idag sög jag 2 kukar och slickade 9 anus. jag hann dessutom med att fika vid södra mälarstr....

oh wait...

e. c wat I did?


Hej jag är avis för jag får inte ligga.


C wat i did där?
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jun 7 2012 04:10am
Quote (Fil @ 7 Jun 2012 11:05)
Hej jag är avis för jag får inte ligga.


C wat i did där?


Såja Såja

Inte aggra hesten!
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 834.47
Jun 7 2012 04:10am
Rå falukorv, mumsig frukost
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 7 2012 04:12am
Quote (snigelfis @ 7 Jun 2012 12:10)
Såja Såja

Inte aggra hesten!
selak


Betyder bonde på serbiska
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 834.47
Jun 7 2012 04:14am
Quote (Fil @ 7 Jun 2012 12:12)
selak


Betyder bonde på serbiska


kalles

kaviar
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 7 2012 04:29am
Oh va kul, ''måste'' åka ned till stan och köpa present.
Går in på Swedbank och ska föra över pengar, NOPE CHUCK TESTA
''Störningar i Internetbanken
För närvarande har vi störningar i Internetbanken. Felsökning pågår, vänligen avvakta.''
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 834.47
Jun 7 2012 04:31am
Quote (PlaaD @ 7 Jun 2012 12:29)
Oh va kul, ''måste'' åka ned till stan och köpa present.
Går in på Swedbank och ska föra över pengar, NOPE CHUCK TESTA
''Störningar i Internetbanken 
För närvarande har vi störningar i Internetbanken. Felsökning pågår, vänligen avvakta.''


Ner på stan och be dom fixa det på banken där? :banana:

Jag antar att eftersom det finns ett swedbankkontor i Lammhult måste det fan finnas överallt
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jun 7 2012 04:32am
marknadsafton idag, blir väl o handla lite kläder nu när det är rea :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1186618671868186918705001Next
Closed New Topic New Poll