d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11851861871881891131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 27 2011 09:37pm
nice +25 på två vunna ranked
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 28 2011 10:50am
läst på: d2jsp Forums > League of Legends > What Is The Best Combo In A 5v5 ?

de finns väl ingen speciell ultimate combo men finns väl dom som är bättre och sämre...

skriv vad ni tycker och kommentera andras :)

Min:
Amumu tycker jag är rätt självklar...
Karthus bästa AP gubben?
Tryndamare också rätt självklar ändå =)
Rammus OP hero samma me Malpith,Shen och Cho gath alla dom är helt okej tanks + att dom ändå kan göra rätt go skada
Vladimir helt sjuka abilitys inte allt för lång cd och han behöver inte mana.

helt okej lag skulle kunna byta Trynd mot Evelynn kör man ranked och ser att dom ha low lifers kanske hon är bättre.
Nasus skulle man också vilja trycka in, gillar tanks som kan döda också :)
Member
Posts: 205,328
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Feb 28 2011 11:07am
Quote (swewik @ 28 Feb 2011 17:50)
läst på: d2jsp Forums > League of Legends > What Is The Best Combo In A 5v5 ?

de finns väl ingen speciell ultimate combo men finns väl dom som är bättre och sämre...

skriv vad ni tycker och kommentera andras :)

Min:
Amumu tycker jag är rätt självklar...
Karthus bästa AP gubben?
Tryndamare också rätt självklar ändå =)
Rammus OP hero samma me Malpith,Shen och Cho gath alla dom är helt okej tanks + att dom ändå kan göra rätt go skada
Vladimir helt sjuka abilitys inte allt för lång cd och han behöver inte mana.

helt okej lag skulle kunna byta Trynd mot Evelynn kör man ranked och ser att dom ha low lifers kanske hon är bättre.
Nasus skulle man också vilja trycka in, gillar tanks som kan döda också :)


Finns olika, beror helt på vad man möter också.

Karthus är enda range + ingen ad range :/

Och inte mycket snare stun.

Go combo imo -

Mundo (tank, solo lane, slow)
Shaco (jungle, ad, fear)
Sion (Ap + har stun)
Katarina (hybrid, main dmg får denna champ vara)
Sen någon som har stun/snare och är range. Typ ashe/tf/lux etc
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 28 2011 11:29am
Quote (Marcusd0 @ 28 Feb 2011 17:07)
Finns olika, beror helt på vad man möter också.

Karthus är enda range + ingen ad range :/

Och inte mycket snare stun.

Go combo imo -

Mundo (tank, solo lane, slow)
Shaco (jungle, ad, fear)
Sion (Ap + har stun)
Katarina (hybrid, main dmg får denna champ vara)
Sen någon som har stun/snare och är range. Typ ashe/tf/lux etc


jo de är sant...

ad range behövs inte om man har amumu, sen kan man köra me flash på cho och vladi trynda han har ju whirln x)
behövs inte så mkt stunns när trynda har slow och vladi slow cho kan skicka upp dom... ah...
+ att alla i den combon har rätt mkt liv =)
Member
Posts: 205,328
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Feb 28 2011 11:53am
Quote (swewik @ 28 Feb 2011 18:29)
jo de är sant...

ad range behövs inte om man har amumu, sen kan man köra me flash på cho och vladi trynda han har ju whirln x)
behövs inte så mkt stunns när trynda har slow och vladi slow cho kan skicka upp dom... ah...
+ att alla i den combon har rätt mkt liv =)


Jo klart, möter du ett lag med ganska klena gubbar och 1tank funkar det nog riktigt bra :D

Den jag skrev har champs ganska lätt att "fly" och "springa efter"

Shaco = Q
Sions sköld
Katarina = E

TF = ulti, mundo ulti etc etc
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 28 2011 08:25pm
Lirade Mundo för första gången nu, fy satan för polacker -.-

Xin -> 4 16 2
Ashe -> 3 17 6
Janna -> 0 13 7
Mundo (jag) -> 12 7 4
Yi -> 11 11 6

Jätte kul -.-
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Mar 1 2011 01:01am
Quote (Marcusd0 @ 28 Feb 2011 17:53)
Jo klart, möter du ett lag med ganska klena gubbar och 1tank funkar det nog riktigt bra :D

Den jag skrev har champs ganska lätt att "fly" och "springa efter"

Shaco = Q
Sions sköld
Katarina = E

TF = ulti, mundo ulti etc etc


man ska inte behöva fly x)

Tycker shaco inte är nån super hero, aldrig sett honom super bra...
Det är ju aldrig så att han kan solo 3st :/

I ett bra lag imo så ska det bara vara gubbar me rätt mycket liv/överlever lätt, och helt okej dmg =)
Ryze me tank eq
Akali funkar också för hon har rätt mkt life steal, kan försvinna...

många fina gubbar dock många fula också ^^
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 1 2011 05:34am
7 2 2 med mundo i mitt första ranked
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Mar 1 2011 05:59am
Quote (031 @ 1 Mar 2011 11:34)
7 2 2 med mundo i mitt första ranked


börjar bra :D
gjorde de för mig me hade typ 4raka vinster
sen gick de utför ^^

Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 1 2011 06:02am
Quote (swewik @ Mar 1 2011 12:59pm)
börjar bra :D
gjorde de för mig me hade typ 4raka vinster
sen gick de utför ^^


första ranked med mundo dvs ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev11851861871881891131Next
Add Reply New Topic New Poll