d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1184185186187188404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 871
Joined: Dec 25 2005
Gold: Locked
Nov 7 2013 02:23pm
Quote (Hellgren @ Nov 7 2013 08:21pm)
y was ez


2 ez doe
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 7 2013 03:17pm
När är reset då mr Phear?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 7 2013 03:23pm
Quote (Litttle_Brother @ Nov 7 2013 10:17pm)
När är reset då mr Phear?


tomarow
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 7 2013 03:25pm
Quote (PhearCIII @ 7 Nov 2013 22:23)
tomarow


Sökte ju seriöst svar :(




iaf så är jag taggad på att köra från lvl 1 om någon har lust, ävenn fast reset är om några veckor eller om flera månader.
Och som sagt vi behöver inte köra jätte långt.
Member
Posts: 205,307
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 7 2013 03:36pm
Quote (Litttle_Brother @ 7 Nov 2013 22:25)
Sökte ju seriöst svar :(




iaf så är jag taggad på att köra från lvl 1 om någon har lust, ävenn fast reset är om några veckor eller om flera månader.
Och som sagt vi behöver inte köra jätte långt.


>jätte långt
Member
Posts: 15,004
Joined: May 24 2007
Gold: 0.00
Nov 7 2013 03:37pm
Quote (Litttle_Brother @ Nov 7 2013 10:25pm)
Sökte ju seriöst svar :(




iaf så är jag taggad på att köra från lvl 1 om någon har lust, ävenn fast reset är om några veckor eller om flera månader.
Och som sagt vi behöver inte köra jätte långt.


tror de ska va runt den 14onde november =) så snart!

hoppas de iaf! för behöver ha min pala amu till non-ladder:D

This post was edited by AwiT on Nov 7 2013 03:38pm
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 7 2013 03:38pm
Quote (AwiT @ Nov 7 2013 10:37pm)
tror de ska va runt den 14onde november =) så snart!

hoppas de iaf! för behöver ha min pala amu till non-ladder:D


Dom annonserar alltid 2 veckor innan

Quote (Litttle_Brother @ Nov 7 2013 10:25pm)
Sökte ju seriöst svar :(




iaf så är jag taggad på att köra från lvl 1 om någon har lust, ävenn fast reset är om några veckor eller om flera månader.
Och som sagt vi behöver inte köra jätte långt.


När vill du köra? :)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 7 2013 04:16pm
Quote (PhearCIII @ 7 Nov 2013 22:38)
Dom annonserar alltid 2 veckor innan



När vill du köra? :)


Fick också höra 14 november nånstans ifrån. Dock så som Phear säger brukar dom ju säga till 2 veckor innan.




Jag hade kunnat köra nu faktiskt.
Eller imorgon om folk vill då! :)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 7 2013 04:22pm
Quote (Litttle_Brother @ Nov 7 2013 11:16pm)
Fick också höra 14 november nånstans ifrån. Dock så som Phear säger brukar dom ju säga till 2 veckor innan.




Jag hade kunnat köra nu faktiskt.
Eller imorgon om folk vill då! :)


Haha, ska upp imorgon vid 8, så idag kommer jag inte komma långt i spelandet.. :D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 7 2013 04:28pm
Quote (PhearCIII @ 7 Nov 2013 23:22)
Haha, ska upp imorgon vid 8, så idag kommer jag inte komma långt i spelandet.. :D


Sant.

Men snart är det ju helg.

Så om folk vill kan man ju spela Fredag och/eller Lördag.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1184185186187188404Next
Add Reply New Topic New Poll