d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11831841851861871131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Feb 26 2011 05:34am
nogon som vill spela?

mitt tangetbord har fuckat sa jag kan inte skriva alla bokstaver.

This post was edited by eWaste on Feb 26 2011 05:34am
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 26 2011 05:55am
Quote (eWaste @ 26 Feb 2011 11:34)
nogon som vill spela?

mitt tangetbord har fuckat sa jag kan inte skriva alla bokstaver.


gå ut i det fina vädret istället =)
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 26 2011 05:56am
Quote (kaptenen @ Feb 26 2011 09:35am)
mordekaiser är ganksa värdelös, ingen CC elr bra dmg i teamfights. de ända han e bra på är att pusha en lane,  och bli gankad av jungle.


Han kan inte vara main tank i ett ranked game, men han fortfarande totalt op om man inte är helt värdelös. Finns inga gubbar som är kassa om man kan spela dom men folk vägrar tro det. Bara för att man själv failat och sett en massa andra failat med en gubbe betyder det inte att en gubbe är kass, Har spelat över 1200 lol games och har ganska bra kontroll över vad jag pysslar med, och modekeiser är totalt op Meat wal och gör sjuk skada.

Quote (cF-Chaotic @ Feb 26 2011 03:57am)
1x ashe med inf edge og arp bow = dø Opkeiser og nasuz =D


Beror på teammates, om man spelar med folk som fattar vad det går ut på så tar man ut först deras Carry dps (ashe) Om någon spelar irelia, Shaco, eller någon annan singeltarget gubbe (non initiator) gubbe så är det deras jobb att fokusera carry dps först, och då är ashe död, Morde är en meatwall och skall inte gå 1v1 emot en carry dps, och det skall inte Nasus heller,

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 26 2011 06:04am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 26 2011 06:04am
Quote (eWaste @ 26 Feb 2011 12:34)
nogon som vill spela?

mitt tangetbord har fuckat sa jag kan inte skriva alla bokstaver.


alt+shift
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Feb 26 2011 08:55am
BACKA RÅÅÅÅ
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 26 2011 08:58am
Quote (Chefen @ 26 Feb 2011 15:55)


Mm, annars sparkar han skiten ur dig
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Feb 26 2011 09:00am
Quote (ChingeR @ 26 Feb 2011 14:58)
Mm, annars sparkar han skiten ur dig
http://upload.wikimedia.org/wikipeia/commons/1/1a/Jack_Wilshere.png


undra om han tränar mma eller kickboxning :rolleyes:
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Feb 26 2011 09:12am
Quote (ChingeR @ Feb 26 2011 02:58pm)
Mm, annars sparkar han skiten ur dig
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1a/Jack_Wilshere.png


kass
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Feb 26 2011 02:01pm
15-3-14 med katarina
2st quadrakills. xDD
Member
Posts: 162
Joined: Sep 13 2010
Gold: 0.00
Feb 27 2011 10:12am
Quote (Nickeee @ Feb 26 2011 10:01pm)
15-3-14 med katarina
2st quadrakills. xDD


"QUADRAKILL WooooHOOO!!"
Go Back To Svenska Topic List
Prev11831841851861871131Next
Add Reply New Topic New Poll