d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1182183184185186404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,759
Joined: Sep 29 2005
Gold: 3,948.00
Oct 24 2013 03:03pm
va spelar man inte när man trycker på start och samlar in looten sen efter 1 dag ?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 3 2013 04:52pm
Nån som fortfarande kör singleplayer-aktigt? :D

har lvl 17 paladin nu.
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Nov 3 2013 04:56pm
Quote (Litttle_Brother @ 3 Nov 2013 23:52)
Nån som fortfarande kör singleplayer-aktigt? :D

har lvl 17 paladin nu.


Lite smått, precis börjat hell med min trapsin
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 3 2013 05:37pm
Quote (SCXiao @ 3 Nov 2013 23:56)
Lite smått, precis börjat hell med min trapsin


Nice!

Gjort några till gubbar nu! Hoppas att få med mig en kompis och lvla med han från act 1 :D
Member
Posts: 6,580
Joined: Sep 29 2013
Gold: 150.00
Nov 3 2013 05:56pm
Quote (Litttle_Brother @ 3 Nov 2013 23:52)
Nån som fortfarande kör singleplayer-aktigt? :D

har lvl 17 paladin nu.


Har en level 52 assassin i Act 1 nightmare.
WT finns i pvm sub-forumet.

Är lite småsegt att spela själv bara :mellow:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 4 2013 02:18pm
De fuq!

Duriel är ju skitsvår. Han gör ju sjukt med skada, i normal xD
Ändå har jag rätt hög armor och 70 i vitality (250 hp). Ändå 2 hitar han mig typ, gg.
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Nov 4 2013 02:27pm
Quote (Litttle_Brother @ 4 Nov 2013 21:18)
De fuq!

Duriel är ju skitsvår. Han gör ju sjukt med skada, i normal xD
Ändå har jag rätt hög armor och 70 i vitality (250 hp). Ändå 2 hitar han mig typ, gg.


Easy bro sis, döda honom innan han hinner döda dig
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 4 2013 02:47pm
Quote (SCXiao @ 4 Nov 2013 21:27)
Easy bro sis, döda honom innan han hinner döda dig


Visst.

Men det är sjukt segt med melee iaf, jag är en paladin.

Hans hp är egentligen inga problem, det är hans damage som som sagt 2 hittade mig + att han också har en sjukt segt slow, så jag kan ju inte kaita han, slå några slag, springa och heala up sen gå tillbaka o slå.
Det funkar ju ej pga hans slow tyvärr. Dog typ 5 ggr på han eller nåt. Minns han som lättare än vad han var, dock så var man ju typ alltid full party som gick dit och slog på han.

This post was edited by Litttle_Brother on Nov 4 2013 02:47pm
Member
Posts: 15,004
Joined: May 24 2007
Gold: 0.00
Nov 4 2013 03:04pm
Quote (Litttle_Brother @ Nov 3 2013 11:52pm)
Nån som fortfarande kör singleplayer-aktigt? :D

har lvl 17 paladin nu.


Har en 82 nec, 70 pala och 68 soso ^^
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 6 2013 08:59pm
Quote (AwiT @ 4 Nov 2013 22:04)
Har en 82 nec, 70 pala och 68 soso ^^


Nice, min max lvl e typ 23 :/
Go Back To Svenska Topic List
Prev1182183184185186404Next
Add Reply New Topic New Poll