Quote (LinkToMyProfile @ Feb 26 2011 04:04am)
men nu drog man ett med Opkeiser och lyfte hela laget, Deras lag hade en sion med 30/2 efter 30 min, vi hade en malz med 1/10 och en twitch med 2/11 efter 30 min, sedan blev Opkeiser lite feedad och vann alltihopa. (tillsammans med en nasus) som hade 6/8, han e ju fan sinnes sjuk den gubben.
mordekaiser är ganksa värdelös, ingen CC elr bra dmg i teamfights. de ända han e bra på är att pusha en lane, och bli gankad av jungle.