d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11821831841851861131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 25 2011 04:24pm
Quote (Micke9111 @ 25 Feb 2011 23:23)
Säger det igen

Blitzcrank>all

True dat

Fast han heter blitzcrap!
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 25 2011 07:06pm
wow ni skulle sett det laget jag hamnade i i ranked nyss, förlorat två raka nu. Det var en ww som behövde hjälp med blå buffen och initiatade hela tiden, en sion som sa att han va support, en soraka som feedade och en garen som var bra, ingen sa miss ww feedade 24/7, kul som fan.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 25 2011 07:16pm
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 26 2011 02:06am)
wow ni skulle sett det laget jag hamnade i i ranked nyss, förlorat två raka nu. Det var en ww som behövde hjälp med blå buffen och initiatade hela tiden, en sion som sa att han va support, en soraka som feedade och en garen som var bra, ingen sa miss ww feedade 24/7, kul som fan.


"Gilla"!
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Feb 25 2011 08:04pm
Quote (031 @ Feb 26 2011 01:16am)
"Gilla"!


men nu drog man ett med Opkeiser och lyfte hela laget, Deras lag hade en sion med 30/2 efter 30 min, vi hade en malz med 1/10 och en twitch med 2/11 efter 30 min, sedan blev Opkeiser lite feedad och vann alltihopa. (tillsammans med en nasus) som hade 6/8, han e ju fan sinnes sjuk den gubben.

This post was edited by LinkToMyProfile on Feb 25 2011 08:07pm
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 25 2011 08:11pm
jag ja :)
Member
Posts: 3,850
Joined: Sep 28 2005
Gold: 6,406.00
Feb 25 2011 09:57pm
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 26 2011 02:04am)
men nu drog man ett med Opkeiser och lyfte hela laget, Deras lag hade en sion med 30/2 efter 30 min, vi hade en malz med 1/10 och en twitch med 2/11 efter 30 min, sedan blev Opkeiser lite feedad och vann alltihopa. (tillsammans med en nasus) som hade 6/8, han e ju fan sinnes sjuk den gubben.


1x ashe med inf edge og arp bow = dø Opkeiser og nasuz =D
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Feb 25 2011 10:02pm
OMG kan ärligt talat inte sluta skratta eller vad sägs om detta:

Your position in queue: 4532
Approxmate wait in time: Indefinite
Member
Posts: 162
Joined: Sep 13 2010
Gold: 0.00
Feb 26 2011 03:35am
Quote (LinkToMyProfile @ Feb 26 2011 04:04am)
men nu drog man ett med Opkeiser och lyfte hela laget, Deras lag hade en sion med 30/2 efter 30 min, vi hade en malz med 1/10 och en twitch med 2/11 efter 30 min, sedan blev Opkeiser lite feedad och vann alltihopa. (tillsammans med en nasus) som hade 6/8, han e ju fan sinnes sjuk den gubben.


mordekaiser är ganksa värdelös, ingen CC elr bra dmg i teamfights. de ända han e bra på är att pusha en lane, och bli gankad av jungle.
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 26 2011 04:18am
Quote (031 @ 26 Feb 2011 04:02)
OMG kan ärligt talat inte sluta skratta eller vad sägs om detta:

Your position in queue: 4532
Approxmate wait in time: Indefinite


HAHAHAHA :lol:


synd :)
ja behövde vänta 22min igår
väntade typ 8min sen kom jag in B)
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Feb 26 2011 05:15am
jag hade kö på 500 pers gick och hämtade kaffe när jag komm tilbaka så var jag inne :) tog mig max 3min att fixa kaffe
Go Back To Svenska Topic List
Prev11821831841851861131Next
Add Reply New Topic New Poll